היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: שבוע עמוס בכבישים ובדוחות | החנה במרמה בחניית נכים

שבוע עמוס בכבישים ובדוחות

בפעילות משרד התנועה, הסיור, השיטור העירוני ומג"ב בתחנת קריית שמונה, נרשמו השבוע 68 דוחות תנועה. 30 דוחות נרשמו על חגורות בטיחות והתקני ריסון, 15 דוחות על שימוש בפלאפון בזמן נהיגה, ו-3 דוחות על נסיעה ברמזור אדום. כמו כן בוצעו הכוונות תנועה רבות באזור שמורות הטבע חורשת טל ושדה נחמיה עקב ריבוי מטיילים באזור בשל חג עיד אל-פיטר. נהגים יקרים, המשטרה תמשיך במבצעי תנועה נרחבים ברחבי העיר והסביבה. סעו בזהירות והקפידו על חוקי התנועה למען ביטחונכם

 

החנה במרמה בחניית נכים

במהלך סיור שגרתי של שוטר ופקח מיחידת השיטור העירוני בקריית שמונה, הבחינו השניים ברכב החונה בחניית נכה כאשר מבדיקה הרכב לא שייך לנכה. בעל הרכב שהגיע למקום התבקש להציג רישיונות וטען שהם לא עליו. הנ"ל התבקש להזדהות ומסר מספר תעודת זהות שמבדיקה התברר שתעודת הזהות שייכת לאחיו. לאחר בדיקה התברר כי הנהג התחזה לאחיו מאחר שלו עצמו אין רישיון נהיגה בתוקף משנת 2009. בנוסף, בחיפוש שבוצע ברכב נתפסו סמים. הנהג, תושב אחד הכפרים ברמת הגולן בשנות ה-40 לחייו, עוכב לחקירה, נחקר ומסר את גרסתו. בסיום החקירה שוחרר בערבות.

 

פארק הזהב – קודם מסבירים

במסגרת מודל "פארק בטוח" בקריית שמונה, יחידת האכיפה העירונית ופקחיה משיקים פרויקט ייחודי של שמירה על פארק הזהב. השבוע יצאו השוטרים והפקחים לפארק הזהב וחילקו שקיות לאיסוף אשפה למבלים, זאת במקום רישום דוחות על השלכת פסולת. בכך המבלים ממשיכים ליהנות מפארק איכותי שנעים להגיע אליו וכיף לשהות בו.

אולי יעניין אותך

Bottom ad