היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פלילים – 19.12.2014

הופך אדום-לבן לאפור

הפעלת רשות החנייה הביאה עימה גם מספר יוזמות ודרכים להתחמק מתשלום עבור החנייה במקומות המסומנים.

תושב העיר המתגורר ליד אחד מהקטעים לאורך כביש בו סומנו אבנו השפה באדום-לבן האוסר חניית רכב כליל, תפס יוזמה, קנה צבע אפור ו…צבע את אבני השפה באופן שהפסיקו להיות בצבעי אדום-לבן. כל זאת כדי שהאיש יוכל להחנות את רכבו ולא לקבל דוח.

מנהל אגף החנייה בעיריית קריית שמונה שהמעשה הובא לידיעתו התלונן במשטרה נגד אותו תושב היות והפעולה אינה חוקית וגובלת בפליליים.

במשטרה מתייחסים בכובד ראש לתלונה ומקווים לאתר את התושב בעל צבעי האפור. נגד החשוד יוגש כתב אישום בגין היזק לרכוש, הטעיה ועוד מספר סעיפים האמורים לשמור הרכוש הציבורי, ובמקרה זה גם על פעילות חוקית של הרשות המקומית.מהמשטרה נמסר שהחקירה בעיצומה לאיתור החשוד במעשה.

 

אריתריאי ביצע מעשה מגונה בתושבת העיר

תושבת קריית שמונה התלוננה השבוע כי השכן שלה שוהה מאריתריאה ביצע בה מעשה מגונה בניגוד לרצונה. עוד טענה האישה שזו לא הייתה הפעם היחידה בה ביצע החשוד מעשים מגונים בה, ובעבר הוא הטריד אותה מספר פעמים בהזדמנויות שונות. המשטרה ביצעה מספר פעולות ובדיקות, חלקן חסויות ובעקבות כך החשוד נעצר, נחקר ומעצרו הוארך בבימ"ש.   הוגש כתב אישום על ידי הפרקליטות עם בקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו. החשוד מכחיש את המיוחס לו.

 

שרידי אדם במוצב נטוש

תושב אחד הקיבוצים באזור רכב על אופניו באזור שנמצא צפונית לקיבוץ דפנה והבחין בתוך עמדה צבאית נטושה בעצמות החשודות כעצמות אדם. על שרדי הגופה לא נמצא שום פרט מזהה. רוכב האופניים הזעיק את המשטרה, העצמות נאספו ונשלחו למכון לרפואה משפטית לצורך זיהוי.

 

אתה חשוד בפריצה

לאחר תקופה בה נרשמה ירידה בפריצות לבתים, התלונן

תושב קריית שמונה כי ביתו נפרץ ונגנב ממנו רכוש רב.

בעקבות התלונה וחקירה שערכה המשטרה אותר חשוד במעשה שמצידו מכחיש את המיוחס לו. החשוד, בעל עבר פלילי ומעצרו הוארך בבית המשפט, החקירה נמשכת.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad