היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פעילות לכל המשפחה וקייטנה לילדי העיר ללא תשלום

בעיריית קריית שמונה וברשת המתנ"סים בעיר החליטו "להאיר את העיר" בשלל אירועי חנוכה ברחבי קריית שמונה.

לצד שלל אירועי חנוכה שנערכו במהלך השבוע האחרון בעיר ומספר טקסי הדלקת נורות, יתקיים ביום שני הקרוב 22.12.14 בשעה 17:00 המופע המרכזי במתנ"ס ארתור פוקס במעמד ראש העיר שיתכבד בהדלקת נר שביעי של חנוכה.

השבוע נערכו כאמור טקסי הדלקת נרות ברחוב יהודה הלוי ליד, ברח' יקותיאל אדם ובשכונת מוטב יחדיו בהובלת תושבי השכונה.

טקסים דומים נערכו גם בשכונת הוורדים במגרש הכדורגל במרכז השכונה בהובלת יחידת הנוער וברחוב ו דוד רזיאל במתחם מתקני הכושר.

מרכז להב"ה בקריית שמונה ימשיך במסורת של הפעלת ילדי העיר במהלך חופשת החג כאשר במקום תתקיים קייטנת חנוכה ללא תשלום בימים ראשון עד שלישי מהשעה 09:00 בבוקר ועד 13:00 בצהריים.

ביום ראשון 21/12 תתקיים הדלקת נר שישי של חנוכה בשכונת מוטב יחדיו בהובלת תושבי השכונה בשעה 17:00 ברחוב הר הצופים ליד תיבות הדואר, ובשעה 18:00 ברחוב האצ"ל בפארק האצ"ל.

באירוע יופעלו דוכני הפעלה לילדים, יפתח בית קפה קהילתי המופעל על ידי פעילי "מוטב יחדיו", כמו כן תתקיים הופעת הבכורה של צוות הבידור העירוני שהוקם במתנ"ס, יופיעו גם המקהלה העירונית בניהולה של אולגה לוי.

מדובר במופע הקסמים של גוסטבו, מופע קסמים לכל המשפחה. עלות כניסה לאירוע הינה 10 שקלים.

 

ביום שלישי 23/12 בשעה 17:15 יתקיים טקס הדלקת נר שמיני של חנוכה בהובלת יחידת הנוער העירונית ומועצת הנוער. האירוע יתקיים  ברחוב ברל במגרש הכדורסל.

ראש העיר ניסים מלכה קורא לכלל התושבים ובאזור להגיע לאירועים ולקחת בהם חלק פעיל.

מנכ"ל רשת המתנ"סים כפיר מעוז: "בחרנו השנה להאיר את העיר במגוון אירועים לכבוד החג. כל האירועים מתקיימים בשיתוף התושבים ובהובלת צוות המתנ"ס על כל שלוחותיו".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad