היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פקח מ'האכיפה העירונית' הציל חייו של ילד

פקח מ'האכיפה העירונית' הציל חייו של ילד

השבוע במהלך משמרת בוקר של ניידת יחידת האכיפה העירונית בקריית שמונה, הפקח שהיה במשמרת שמשמש גם מתנדב במד"א קיבל הודעה להגיע מייד 'לאירוע מציל חיים'  בגן ילדים סמוך עקב ילד בן 4 שמפרכס.

השוטר והפקח הגיעו במהירות לגן, הפקח הבין כי הילד במצוקה, מתחיל להכחיל ולאבד הכרה והחל במתן טיפול ראשוני שכלל בין היתר שמירה על נתיב אוויר, מניעת פגיעה גופנית כתוצאה מהפרכוסים וניטור מצב הילד כדי למנוע הידרדרות נוספת עד להגעה של ניידת טיפול נמרץ למקום.

תודות להגעתו המהירה של הפקח למקום והפעולות המהירות שביצע, נמנעה החמרה במצב הפעוט.

לאחר שמצבו התייצב הוא פונה להמשך טיפול בבית חולים, משם שוחרר כעבור זמן קצר.

 

 

אין רישיון, יש תאונה יש עונש

בפעילות משטרת קריית שמונה השבוע נתפס נהג תושב האזור נוהג ברכב כשמעולם לא הוציא רישיון נהיגה. הנהג הגיע לשימוע בתחנה ורכבו נגרר והושבת ל-30 יום.

בפעילות יחידת האכיפה העירונית הבחינו השוטרים והפקחים בתאונת דרכים שבה נגרם נזק בלבד. תוך כדי הטיפול באירוע התברר כי הנהג האשם נהג ברכב של חברתו לחיים כשמעולם לא הוציא רישיון נהיגה. הנהג נעצר, נחקר ונכלא. בעלת הרכב נחקרה תחת אזהרה על מתן לאחר לנהוג ברכב. נגד הנהג הוגש כתב אישום, הוא נשפט בהליך מהיר וקיבל גזר דין של 4 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים שלא יעבור על נהיגה בזמן פסילה, פסילת רישיון נהיגה למשך 11 חודשים וקנס 1,000 שקל או 5 ימי מאסר. ושוב, סעו כחוק.

 

 

שכנות טובה רג'ר קריית שמונה

בשבוע החולף, בפעם הראשונה מאז קום המדינה ובמסגרת שותפות של העיר קריית שמונה עם הכפר השכן, כפר רג'ר, הובילה תחנת קריית שמונה בפיקודו של מפקד התחנה סנ"צ איאד פרג' יום קהילה ומשטרה לילדי הכפר. יום זה התאפשר הודות לעבודה משולבת ופורייה של כלל משרדי תחנת קריית שמונה, המועצה המקומית והנהלת בית הספר בכפר.

ביום חוויתי זה השתתפו כ-650 תלמידי בתי הספר בכפר מכיתות א' ועד י"ב אשר ביקרו בעמדות בהם הוצגו אמצעים המשמשים את השוטרים במסגרת תפקידם ונחשפו לעולם התוכן ולעשייה הכוללת של השוטרים. לתלמידים חולקו תשורות ובנוסף נהנו מפעילות חווייתית במהלכה הוצגו יכולותיהם של יחידת הפרשים, הכלבנים, טכנאי זיהוי, חבלה, רכבי כיבוי אש ומד"א. היה זה יום מהנה וחוויתי לכל המשתתפים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad