היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פרשיית סמים גדולה בבתי ספר באזור

 

במשטרה לא זוכרים פרשיית סמים בהיקף כה גדול כפי שנחשפה בימים האחרונים. בפרשייה הזאת הספקים והמשתמשים הם קטינים, בחלקם הגדול תלמידים בבתי הספר בישובים באזור שלנו כולל מהעיר ומישובים נוספים המתפרסים על שטח גיאוגרפי שבתחום האחריות של משטרת קריית שמונה.

המעקב אחרי אנשי הרשת מתבצע מזה זמן והשבוע הייתה פריצת דרך מודיעינית בה הצליחו חוקרי הנוער של התחנה רס"ב רוני יפה ורס"ב אבי גבאי לעלות על קצה החוט שלהערכת גורמים בכירים במשטרה יוביל לגילויים נוספים בהמשך.

לאחר פעילות סמויה וממושכת ארוכה עברו החוקרים לחקירה גלויה וביצעו ביום ראשון השבוע מעצר של שני קטינים תושבי האזור שמכרו סמים לקטינים רבים. כנגד שני הקטינים נאספו ראיות רבות ואיכותיות.

במקביל לחשיפת שני החשודים, הגיע לידי המשטרה חומר מודיעיני המצביע על המצאות שני ק"ג של חשיש במקום מסתור. במשטרה בטוחים שכמות החשיש מיועדת להפצה מקומית והיא חלק מההספקה. חשיש, אומרים במשטרה מיועד בדרך כלל למשתמשים שאינם נרקומנים, דבר המחזק את ההנחה שאכן החשיש היה מיועד להפצה בקרב בני הנוער.

החשד הוא שבין היתר השתמשו הקטינים/המפיצים באמצעי העברת מידע פופולארי אצל הצעירים (פייסבוק) וניצלו את הקלות, המהירות והדיסקרטיות של הכלי הנפוץ כדי להגיע לבני נוער רבים הפזורים על שטח גיאוגרפי גדול יחסית, מבלי שיצטרכו להיחשף.

מפקד משטרת קריית שמונה סנ"צ מיכאל שפשק אמר אתמול לעיתון "חדשות הגליל": אנחנו רואים בחומרה רבה את הפרשייה הזאת. מדובר ככל הנראה בעלית מדרגה באופן שבו משתמשים בני נוער תלמידי בית ספר בסמים. העובדה שמדובר הן במשתמשים והן בסוחרים שהם עצמם בני נוער רק מחמירה את הפרשייה. אנחנו נמצאים בעיצומה של החקירה ועדיין לא הגענו אל מצויה. אני מעריך שבימים הקרובים יהיו התפתחויות ונצליח להגיע אל כל מי שמעורב בפרשייה".

אתמול הובאו החשודים לבית המשפט והשופט האריך את מעצרם. במקביל מכינים כתבי אישום נגד שני הקטינים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad