היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פתיחה מוצלחת של שנת הלימודים תשע"ה בקריית שמונה

ראש העיר ניסים מלכה, המשנה לראש העיר אלי זפרני, סגן ראש העיר יגאל בוזגלו, הממונה על החינוך בעיר וחבר המועצה הרצל בן אשר, מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון, מנהלת אגף החינוך תמי לוי ודובר העירייה הקדישו את כל היום לטובת ביקורים בכל בתי הספר היסודיים והתיכוניים בקריית שמונה.

"קריית שמונה רשאית להתגאות במערכת חינוך מצוינת, מסודרת ואיכותית, אשר אינה חוסכת מתלמידיה דבר. גם השנה יעמוד החינוך במקום גבוה בסדר העדיפויות שלנו", כך אמר הבוקר ראש העיר ניסים מלכה, במהלך "מסעותיו" במוסדות החינוך בעיר ביום הראשון לפתיחת שנת הלימודים תשע"ד.

ראש העיר התחיל את היום המיוחד בבית הספר המגינים שם נפגש עם תלמידים והוריהם וברך אותם לקראת השנה החדשה ומלאת האתגרים הצפויה לתלמידי בית הספר.

משם עברו ראש העיר ופמלייתו לבתי הספר רננים, תל חי, עוזיאל, קורצ'אק, מצודות, יצחק הנשיא, רמב"ם, המתמיד, דנציגר, ברנקו וייס והאולפנית.

ראש העיר וצוותו ברכו את תלמידי בתי הספר והצוותים החינוכיים ובעיקר את תלמידי כיתות א'.

שנת הלימודים נפתחה באופן חלק, ללא בעיות וללא אירועים חריגים.

342 תלמידים אמרו "שלום כיתה א'", לעומת 298 אשתקד.

ראש העיר העניק לכל תלמידי כיתות א' בעיר ספר קריאה ודיבר עם התלמידים על חשיבות הקריאה והלימודים.

ראש העיר ניסים מלכה: "קריית שמונה מתברכת במערכת חינוך שרשמה בשנים האחרונות הישגים ניכרים כאשר השיא היה זכייתה של קריית שמונה בפרס החינוך המחוזי. מיטב אנשי החינוך בעיר עושים לילות כימים בשליחותם האנושית ועל כך אני מודה לכל אחד ואחת באופן אישי. אני רוצה לומר כי גם השנה נמשיך לראות את התלמיד כנכס היקר ביותר שלנו ולהעמידו במרכזה של העשייה החינוכית הענפה והאיכותית  המאפיינת את העיר".

מנהלת אגף החינוך תמי לוי ציינה כי מערכת החינוך בקריית שמונה  לבשה חג תלמידים והורים הגיעו נרגשים ושמחים לגני הילדים ולבתי הספר. שם חיכו להם גננות ומורים במיטבם וכיתות יפות, נקיות ומקושטות.

 

חופשת הקיץ נוצלה לטיפול במערכת החינוך

התקיימו פרויקטים רבים של שיפוץ ונבנו תוכניות פדגוגיות לשנה החדשה. ראש העיר ניסים מלכה השתדל לבקר בכל בתי הספר בעיר ולהעניק שי, ספר לכל תלמידי כיתות א'.

בבית הספר רמב"ם החליט ראש העיר להקדיש חצי שעה לתלמידי כיתות א' כשהחל להקריא להם את הספר אותו העניק במתנה לכל תלמיד ותלמידה. "בחנוכה כאשר אגיע שוב לביקור אתם כבר תלמדו לקרוא", אמר ראש העיר לתלמידים. "יום חגיגי כזה ממלא אותנו בגאווה, יש לנו מערכת חינוך טובה שאפשר להתגאות בה", אמרה מנהלת אגף החינוך תמי לוי. "מערכת החינוך בקריית שמונה  התקדמה רבות בשנים האחרונות והעלייה המתמדת במספר התלמידים הזכאים לתעודת בגרות מעידים על כך יותר מכל".

הממונה על החינוך בעיר חבר המועצה הרצל בן אשר: "תלמידי קריית שמונה והוריהם מתחילים היום את השנה החדשה עם תקוות גדולות לחינוך לערכים, להקניית מיומנויות וכישורי חיים ושמירה על ביטחונם של הילדים. חינוך, אינו משימה לבודדים. ההורים מתווים ומובילים יחד ואמון במערכת החינוך על מחכיה, מנהליה ועובדיה. יחד נעשה את המלאכה ונעניק את המיטב והמרב לילדים הנפלאים. שתהא שנה טובה לכולנו".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad