היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

צדקה תציל ממוות יום התרמה אקי"ם

מחר, ביום ג' הקרוב בתאריך 12/2 יתקיים יום ההתרמה הארצי של אקי"ם עבור אנשים בעלי מוגבלות שכלית. תלמידי בית הספר מצודות, מגינים והאולפנית יסיירו ברחובות העיר ויבקשו להתרים את התושבים בבתיהם. הכסף יממן פעילות עבור אנשים בעלי מוגבלות שכלית אותה הסניף מקדם לאורך השנה.

השבוע פנו נציגי סניף אקי"ם לרב העיר הרב שלום לוי במטרה שיפתח את יום ההתרמה, הרב הגדיל לעשות כאשר ביקש פנקס קבלות של יום ההתרמה של אקי"ם ואמר כי ישתדל להתרים כמה שיותר תושבים.

רב העיר הרב שלום לוי: "העולם עומד על שלושה דברים, על התורה, על העבודה ועל גמילות חסדים, התורה מתייחסת ללימוד תורה, העבודה הינה התפילה שעל כולנו לשאת וגמילות חסדים היא הצדקה. העולם עומד על שלושת היסודות הללו, עלינו להרבות בתורה בתפילה ומעשים כגון אלה גמילות חסדים וצדקה", אומר הרב ומוסיף "בדבר אחד הסכים הקדוש ברוך הוא שיבחנו אותו וזוהי הצדקה, ככל שאתה נותן יותר נותנים לך יותר, "בחנוני נא בזאת" הצדקה היא הדבר היחיד שבו מסכים הקדוש ברוך הוא לנסות אותו, מי שייתן יקבל ויוסיפו לו. זוהי בהחלט פעילות שטומנת בחובה גמילות חסדים וצדקה עבור מי שאין לו. ישר כוח לתלמידים היקרים שנוטלים חלק במעשה ראוי זה".

סניף אקי"ם ממשיך לפעול במרץ לאורך כל השנה ובימים הקרובים תתכנס הנהלת הסניף לאישור תוכניות העבודה והתקציב השנתי, יום ההתרמה יכול לסייע רבות להגדלת תקציב הסניף לביצוע פעילויות ופרויקטים נוספים עבור האנשים בעלי מוגבלות שכלית.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad