היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

קבלנים בעיר קובלים: "העירייה מפלה אותנו לרעה"

 

השבוע החלו עבודות התשתית ברחוב הירדן. לצד התחלת העבודה, פנו מספר קבלנים מקריית שמונה ובפיהם טענות קשו

ת כלפי עיריית קריית שמונה והעומד בראשה אחרי שאת ביצוע העבודה ברחוב הירדן קיבלו קבלנים מחוץ לעיר באמצעות החברה למשק ולכלכה של השלטון המקומי. "אחרי 'תקופת יובש' בעיר בהן לא נעשו עבודות תשתית או בניה, החלו עבודות התשתית

אליעזר דרדרי קבלן ותיק מקריית שמונה: "אני לא מבין את התנהלות העירייה. סוף סוף יש עבודה בתוך קריית שמונה שהעירייה מעורבת בה, והעירייה מוציאה את העבודה לחברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי. הדבר הזה לא הוגן ולא נכון".

– יכול להיות שהמחירים שלכם גבוהים ביחס למחירים שהם קיבלו?

אליעזר: "לחברה למשק וכלכלה יש מאגר של קבלנים שהם פונים אליהם לקבל הצעות מחיר. אנחנו לא במאגר ואלינו אפילו לא פנו. בכל מקרה השיטה הזאת לא טובה כי גם אם יבואו אלינו עם הצעת מחיר נמוכה מאיפה אני יודע מה ההצעה? צריך לעבוד בצורה יותר פשוטה החברים שלי ואני מוכנים לעשות את העבודה לפי מחירונים של משרד השיכון או מחירון של כל גוף רשמי אחר", אומ

123.jpg

ר אליעזר.

– מה אתם חושבים לעשות?

אליעזר: "חוץ מאכזבה שאנחנו מרגישים, אין לנו הרבה מה לעשות. אתה תופס אותי כרגע יושב ומתחמם בשמש, במקום להיות שותף לבנייה ועבודה בעיר".  

דוד קמרי, גם הוא קבלן ותיק בן קריית שמונה אומר דברים קשים על הדרך בה מנהלים את העניינים בעירייה.

קמרי: "בזמנו הייתי אצלו והוא הבטיח שיחלק עבודות לקבלנים מהמקום בצורה הוגנת. אחר כך הוא שינה את 

דעתו

 ואמר שהוא לא רוצה כאב ראש. עד שסוף סוף יש עבודה בעיר שלנו, העירייה מוציאה אותו לקבלנים מבחוץ. הנה עכשיו יש עבודה והוא מעביר אותה לקבלנים מחוץ לעיר. אנחנו מוכנים לעשות את העבודה יש לנו כלים מתאימים ואנחנו לא נופלים מאף קבלן מבחוץ. למה הוא עושה את זה?", אומר שואל קמרי בכעס.     

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad