היום ה-10 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

קורס הכנה ללידה בקריית שמונה

קורס ההכנה ללידה יכלול תכנים מגוונים והסברים מפורטים על פיזיולוגיה ואנטומיה של היולדת, שינוים גופנים במהלך ההיריון, שלבי הלידה השונים ותהליך הלידה, חשיבות ההכנה ללידה, שיטות שונות להתמודדות עם הכאב, אפשרויות לשיכוך כאבים, תזונה בהריון ולאחר הלידה, חשיבות ההנקה וטיפים להנקה מוצלחת ועוד. המפגש האחרון בקורס יתקיים במרכז הרפואי זיו ויכלול סיור בחדר לידה ובמחלקות ובניית תכנית לידה.

סוהילה גאנם, מיילדת בכירה בחדרי הלידה במרכז הרפואי זיו ומרכזת קורסי ההכנה ללידה: "יש חשיבות רבה, במיוחד לנשים אשר להן זוהי הלידה הראשונה, ללמוד על תהליך הלידה ולהכיר את בית היולדות בו הן מתכננות ללדת, על מנת להפוך את הלידה לחוויה חיובית וטובה מתוך הבנת התהליך כולו. החלטנו לקיים קורס הכנה ללידה מחוץ לבית החולים, בקריית שמונה, על מנת להנגיש את השירות החשוב לנשים ובני זוגם הנמצאים לקראת אירוע משמעותי ביותר בחייהם, הלידה הראשונה. אנו מזמינים את כל נשות האזור שנמצאות בהריון להירשם ולהגיע לקורס סמוך למקום מגורן. הבנה של שלבי ותהליך הלידה חשובה להתמודדות עם החששות הנלווים ללידה, במיוחד לנשים שלהן זה ההיריון הראשון. הכוונה הינה לאפשר ליולדת היכרות עם האופציות השונות העומדות בפניה, לתכנן את הלידה כפי שהייתה רוצה, לדעת מהם כלל התהליכים הצפויים להתרחש במהלך הלידה ואילו אמצעים יכולים לסייע בכל אחד משלבי הלידה השונים" אומרת גאנם.

עוד מציינת גאנם, כי הקורס מאפשר ליולדות להכיר את בית היולדות וצוות חדרי הלידה שילווה אותן באחד מהאירועים המשמעותיים ביותר בחייהן. "היכרות עם חדרי הלידה והצוות תורמת רבות להרגשת הביטחון של היולדת והיא מומלצת גם לנשים שזו אינה לידתם הראשונה. את קורס ההכנה ללידה מומלץ לעבור החל מהשבוע ה-28 להריון, כאשר נמצאים כבר בשליש האחרון ללידה ולהגיע יחד עם בן הזוג, על מנת לדעת טוב יותר מה צפוי בלידה וכיצד להתמודד עם התהליך באופן חיובי וטוב, מתוך הבנתו של התהליך כולו" אומרת גאנם.

הקורס יחל ב-27 באפריל, במרכז לגיל הרך בקריית שמונה

 

למידע והרשמה ניתן לפנות לסוהילה או מירה בחדר לידה 6828970

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad