היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

קיץ חם…

האלופה כבר הוכרזה, מחזיקת הגביע כבר הוכתרה מה שמאפשר לקבוצות ליגת העל להתחיל לשקוד על ההכנות לעונה הבאה, העונה המצוינת של קריית שמונה הביאה את שחקניה להיות מחוזרים ומבוקשים על ידי קבוצות ליגת העל וגם על ידי קבוצות באירופה.

###

קשרה של קריית שמונה רועי קהת מבוקש על ידי מספר קבוצות באירופה ואף בליגת העל, קהת הצטרף לקריית שמונה בחודש ינואר ומאז הפך לבורג מרכזי במערך של בכר, יכולתו המצוינת של הקשר לא נעלמה אך עם זאת בחוזה של הקשר הצעיר הוכנס סעיף שחרור רק לקבוצות בחו"ל.

על פי הסעיף, בכל שנה יעלה סכום השחרור בעשרה אחוזים ואילו עכשיו בשנה הראשונה הסכום הינו 600,000 יורו. אם יימכר, מחצית מהסכום יילך לבעלים איזי שירצקי ומחצית לשחקן עצמו, כך שאם יוותר על חלקו הוא יוכל להימכר ב-300 אלף יורו.

נכון לעכשיו נראה כי אם לא תגיע הצעה מבטיחה מאירופה קהת יעדיף להישאר בקריית שמונה ולא לנסות לעבור לקבוצה אחרת בארץ.

###

בנוגע לשיר צדק, המו"מ בין מכבי חיפה לאיזי ממשיך, אומנם שירצקי דורש על הבלם סכום לא מבוטל אך נראה שיחסי הידידות בין המועדונים והבעלים יאפשרו את העסקה ובקיץ הבא נראה את הבלם לובש את המדים הירוקים.

###

גם שוערה של הקבוצה גיא חיימוב שעשה עונה מצוינת הביאה להתעניינות על ידי קבוצה מיוון השוער ובנוסף קבוצה מקפריסין, לחיימוב אין סעיף שחרור בחוזה מה שיקשה את התהליך והוא חתום לשלוש עונות נוספות בקבוצה, בכל מקרה שירצקי ששמע מסוכנו של השוער על ההתעניינות של הקבוצה היוונית הבהיר כי הוא לא מתכוון לשחרר אותו בעד שום סכום.

###

כמובן שאם מדברים על שחקנים מבוקשים אי אפשר שלא להזכיר את חלוצה המבטיח והמוכשר של הקבוצה אחמד עבאד, אך גם על כך שירצקי בינתיים לא מוכן לשמוע ומבהיר כי חוזהו של החלוץ ישודרג והוא יישאר בקבוצה הצפונית כמו גם דויד מנגה.

 

וויאם עמאשה יחזור באופן אוטומטי למכבי חיפה ונכון לעכשיו נראה כי שירצקי לא ינסה להשאיר את החלוץ בקריית שמונה. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad