היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

קריית שמונה עולה לרבע גמר גביע הטוטו

זוראן בלדובלייב, שכיכב בקבוצה של רן שמעון, כבש את השער הראשון בדקה ה-16 בבעיטה יפה. בדקה ה-22, בני בן זקן כבש את השני של ק"ש, שכבר כמעט יכלו לחגוג את העלייה לאחר שהיה ברור כי עכו חייבת לנצח בהפרש של שלושה שערים כדי לעלות לרבע הגמר.

 

למרות המצב הקשה, השחקנים של אלי כהן לא ויתרו על המשחק וחזרו אליו בדקה ה-25 מבעיטה אדירה של פלצו'ק לקורה ופנימה. בדקה ה-36 בלדובלייב כבש את השני שלו והשלישי של הכחולים והשחקנים ירדו לחדר ההלבשה אחרי מחצית רבת שערים.

____________________649334798.jpg

 

במחצית החליף רן בן שמעון את גיא חיימוב והכניס את השוער הוותיק אייל וקראט. אחרי שהשחקנים חזרו המשחק מאוד נרגע, אך עכו הצליחה לצמק בדקה ה-51 מרגלי אוקוצ'ה. בדקה ה-79 אלמקייס השווה את התוצאה, אך זה לא עזר לעכו, לאחר שהקבוצות סיימה במקום הרביעי בבית ולא עלתה שלב.

מאמן קריית שמונה רן בן שמעון היה מרוצה מההעפלה לרבע הגמר ואמר בסיום: "נתנו היום דקות לשחקנים המחליפים. בסך הכל עלינו שלב, זה מפעל מאוד חשוב למועדון ואנחנו מרוצים".

הרכב קריית שמונה: גיא חיימוב (אייל וקראט 46), אלעד גבאי (וויאם עמאשה 74), יניב לביא, שיר צדק, תומר ברוקס, בני בן זקן, עדי אלישע (וויליאם נג'ובו 64), אופיר חמו, זוראן באלדובלייב, ברק בדש (אדריאן רוצ'ט 62), שלומי אביסדריס (בן אוזן 46)


 

אולי יעניין אותך

Bottom ad