היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

קריית שמונה – שיעור באהבה

מאות מתושבי קריית שמונה הביעו את תמיכתם ואהבתם לחיילי צה"ל ולתושבי הדרום בתהלוכה ססגונית, חמה ושמחה. "רק אנחנו יודעים מה זה להיות תחת אש רצופה ואנחנו יודעים להעריך את מה שצה"ל עושה למען עם ישראל ותושבי הדרום בעזה", אמרה לי אחת ממשתתפות צעדת האהבה שהתקיימה השבוע ביום שני בערב.

…שוב הוכחיה ממלכת הפייסבוק שאין טוב ממנה לארגן מהלך אזרחי עם היענות יפה מצד התושבים.

ההתכנסות החלה בשעה שש בערב בצומת רסקו, צומת שהפך מאז המחאה החברתית לצומת כינוס להפגנות. מאות מתושבי העיר הגיעו למקום עם דגלי הלאום, רמקולים, חולצות עם כיתוב "צו-8" ואבזרים שונים, והמון-המון שמחה ואהבה בלב. המחזה עורר התרגשות גם אצל אלה שבדרך כלל מפגינים ציניות במעמדים מן הסוג הזה, והסיבה. ההתכנסות והפגנת התמיכה באו מאהבה שאינה תלויה בדבר. סופה היה להתקיים ובגדול.

הפסיפס האנושי כלל: המון צעירים מכל המגזרים, מבוגרים, חילוניים ודתיים וכולם כולם תושבי קריית שמונה, העיר הכי מזוהה במדינת ישראל ובעולם עם נושא הקטיושות.

בתום ההתארגנות ושירה בוקעת רקיעים החלו התושבים לנוע בטור מופתי דרומה לעבר כיכר צה"ל. שירה וריקודים היו המנוע שהניע את ההמונים כאשר צבעי הכחול-לבן שולטים בכיפה.

עצירה במתחם מלון צפון לחיילים, שירה וריקודים, וממשיכים הלאה.

מספרם של המשתתפים בהפגנת התמיכה בצה"ל נע בין מאות ובשיא הגיע לכדי אלף משתתפים.

התהלוכה עשתה אתנחתא קצרה בכיכר צה"ל ושבה על עקבותיה לכיכר רסקו לשירת התקווה ופיזור.

גבי חסין ממארגני צעדת האהבה "זה התחיל ביוזמה של שני חבר'ה, אמיתי דמרי וכפיר אוחנה לפני כשבוע עשרה ימים עם התכנסות בצומת רסקו. השבוע לקחנו את את היוזמה לארגן את הפגנת התמיכה בצה"ל ובתושבי הדרום יחד עם קובי לוי (קובי דה-שואו) ויחד ארבעתנו התחלנו את המהלך בפייסבוק יחד עם המון-המון שיתופים ולייקים. התרגשנו לראות שהייתה היענות יוצאת מן הכלל. אני רוצה גם להודות לעוד רבים וטובים וביניהם אלונה אסולין ומישל בן שימול".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad