היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ק"ש הקבוצה ההוגנת של הסיבוב

 

הפרס, אביזרי עידוד בשווי של 5,000 שקלים שמוענק לקהל האוהדים כאות הוקרה לרוח ההגינות והעידוד הספורטיבי שמאפיין אותם עד כה העונה.

בעלי הקבוצה איזי שרצקי היה גאה מאד בקהל שלו והחליט לתרום גם הוא 5000 שקלים לאוהדים הכחולים לקניית אביזרי עידוד ושיפור הצבע ביציעים.

הפרס הוא תוצר של דו"ח ההגינות המופעל ע"י הקרן החדשה לישראל וההתאחדות לכדורגל. ויוענק ע"י מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה, מייסד תכנית בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים, איציק שנן, ומנהל איזור צפון שמואל אלבז.

בזמן שהשלושה, לצד איזי שרצקי ושחקני הקבוצה, יעניקו על כר הדשא תשורה סמלית לנציג האוהדים, אלעד מלכה, קהל אוהדי הקבוצה יחשוף ביציע דגל פריסה ענק בצבעי הקבוצה ומגוון דגלונים, מתנת תכנית בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים.

בין הסיבות לבחירה של ק"ש לקבוצה ההוגנת: הנהלת הקבוצה שיזמה העונה קמפיין למאבק באלימות במגרשים ובקרב בני הנוער תוך יוזמה של פאנלים משותפים בין בתי הספר השונים לשחקני הקבוצה, תוך הובלת ערכים של סובלנות, כבוד כלפי היריב והגינות. וכמובן קהל האוהדים שבוחר להתרכז בעידוד הקבוצה מאשר בקללות היריב ובנוסף נחשבים כחלק פעיל מהמאבק של הקבוצה למיגור האלימות והגזענות בספורט. 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad