היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ראש העיר ביקש להחליף את רכבו

במשך שנים ארוכות שכרה העירייה עבור ראש העיר רכב מסוג שברולט מליבו העומד בקריטריונים. לאחר חתימת הסכם חדש עם החברה להשכרת רכבים, הצליחה העירייה לשפר באופן משמעותי את עלויות הרכבים. החברה אף הסכימה לספק לעירייה רכב מסוג שברולט ביואיק ללא תוספת עלויות לעירייה, כך שהרשות המקומית משלמת את אותו הסכום ששילמה קודם גם לרכב החדש. 

חשוב לומר כי תפקיד של ראש העיר קריית שמונה, בניגוד לראשי עיר אחרים במרכז, מצריך נסיעות ארוכות ורבות למרכז הארץ בכדי לקדם את ענייני העיר. בכל מקרה העירייה לא חורגת ולוּ בשקל אחד מהוראות החוק בעניין רכבו של ראש העיר. לא רק שהעירייה אינה חורגת בנושא זה אלא אף חסכה כסף רב כתוצאה מהתנהלות חכמה של העירייה בנושא. 

למרות זאת, החליט ראש העיר להיות קשוב לביקורת הציבורית ולהחליף את הרכב לרכב פשוט יותר.

מעיריית קריית שמונה נמסר: "מעבר לעמידה בהוראות החוק חשוב לראש העיר מאוד כל נושא הנִראות. אין ספק שנסיעה על רכב ביואיק לא עומדת בקנה אחד עם אישיותו הצנועה של ראש העיר ולכן, לבקשתו הרכב הוחלף וראש העיר נוסע על רכב אחר. בימים אלו בודקת העירייה אפשרות לרכישת רכב קבוע לראש העיר בהתאם לכללים המקובלים אותם קובע משרד הפנים".

בעירייה ביקשו להבהיר כי נושא הרכבים הפועלים במחלקותיה השונות של העירייה, מנוהל על ידי ממונה רכב של עיריית קריית שמונה. ולכן, אף בעל תפקיד ובכלל זה ראש העיר, אינו מעורב ברכישת או השכרת רכבים. הפעילות מנהלת על פי הוראות מינהל הרכב הציבורי וכפוף לחוק ולהוראות משרד הפנים.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad