היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ראש העיר: "גם השנה החינוך יעמוד בראש סדר העדיפות העירוני"

כנס פתיחת שנה לעובדי ההוראה של קריית שמונה והגליל עליון נערך כמדי שנה באשכול הפיס בבית הספר דנציגר בעיר.

כמו בכל שנה, גם השנה התכנסו צוותי החינוך של בתי הספר בעיר ובאזור, לכנס פתיחת שנה בהובלת איילת גולן מנהלת מרכז פסג"ה וצוות הפסג"ה (פיתוח סגלי הוראה).

הכנס נערך במעמד ראש העיר ניסים מלכה, סגן ראש העיר יגאל בוזגלו, המשנה לראש העיר אלי זעפרני, גזבר הרשות בני קונפורטי, הממונה על החינוך בעיר הרצל בן אשר, יו"ר הסתדרות המורים קריית שמונה גליל וגולן יוסי קורן, מנהלת אגף החינוך תמי לוי, מפקחת כוללת מלכה אליאס, מפקחת ממלכתי דתי ירדנה אלון, מפקחת על החינוך המיוחד יעל ברם, מנהלים ומורים.

גם השנה מערכת החינוך ממשיכה לפעול למען קבלת השונה והנושא 'האחר הוא אני' ילווה את מערכת החינוך בקריית שמונה בפעילויות החינוכיות השונות. הביטוי 'האחר הוא אני' שׂם בלב התפיסה החינוכית את האני, האחר ומה שבינינו ומציב בפנינו אתגר לקבל ולהכיל גם את השונה מאיתנו, בתפיסה, במחשבה, באמונה ובהתנהגות. 

 

הממונה על החינוך הרצל בן אשר: "החינוך נע בין שמירה על הדברים החשובים, המקודשים הקיימים ובין החובה לחדש ולשאוף להביא את התלמיד למחוזות אחרים של ידע וערכים. המשימה אינה קלה, אולם היא ניתנת להשגה עם מנהלות, מורים ומחנכים, מורות ומחנכות כפי שזכו מערכות החינוך בקריית שמונה והאזור. אני בטוח שבסוף השנה הבאה יהיו תלמידים אשר חידשו להם את שלא ידעו וקידשו את הקדוש".

בפסג"ה מתקיימים קורסים מגוונים לצוותים של החינוך המיוחד והרגיל במטרה לתת כלים להתמודדות היומיומית עם תלמידים שונים במערכת. כמו בשנה שעברה גם בשנה זו צוות הפסג"ה ימשיך לתת מענה לצוותי בתי הספר למפגשים קבוצתיים ואישיים בנושאים אלה.

כל הפרטים והמידע על הקורסים לשנת הלימודים תשע"ה מופיעים באתר הפסג"ה בכתובת: https://sites.google.com/a/pisgak8.tzafonet.org.il/imdex/

משתתפי הכנס צפו במהלכו במופע "צלילים שאספתי" של האמן טל קרביץ, מוזיקאי, זמר ויוצר בשיתוף הסתדרות המורים. 

הנוכחים ציינו את הארגון המופתי של הכנס והחמיאו למנהלת פסג"ה איילת גולן ולצוותה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad