היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ראש העיר: "לא ניתן לפגוע בהטבות המס לקריית שמונה"

כל ניסיון לפגיעה בהטבות המס הניתנות לעיר קריית שמונה ולישובי קו העימות, תתקל בהתנגדות נחרצת על ידי הנהגת העיר ותושביה, כך אמר היום ראש העיר קריית שמונה הרב ניסים מלכה בתגובה לדיבורים שהטבות המס לעיר ישונו.

ההטבות הן הגורם המרכזי להשארתן של אוכלוסיות חזקות בעיר, המהוות שלד כלכלי חברתי הכרחי לפיתוחה של קריית שמונה.

בלעדיהן, תעזוב האוכלוסייה החזקה של העיר, ותותיר אותה מזדקנת והיא תהפוך לעיר נתמכת רווחה.

ראש העיר שוחח גם אנשיו של ראש הממשלה שהבטיחו למנוע כל פגיעה בהטבת המס הניתנת לקריית שמונה ושלח ביום חמישי מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובין השאר כתב "כל ממשלות ישראל בעבר הבינו את חשיבות הטבות המס לקריית שמונה. כמי שרואה חשיבות גדולה לפיתוח הפריפריה וליצירת סדר עדיפות חדש, אנו מצפים כי תפעל לחיזוקה הכלכלי חברתי של הפריפריה בכלל וקריית שמונה בפרט. עיקר מאמצי ממשלת ישראל צריכים להיות מופנים ליצירת אלפי מקורות תעסוקה אקדמאים שיביאו להגירה מן המרכז צפונה ויהיו בעלות משמעויות מרחיקות לכת בחיי האזור בכלל ובקריית שמונה בפרט. כשיגיע יום זה וקריית שמונה תהא מספיק חזקה נוכל אז לוותר ברצון על כל סיוע ממשלתי שנועד לצמצם את הפערים העמוקים שקיימים בין  מרכז הארץ לפריפריה".

ראש העיר ביקש להודות ליו"ר וועדת הכספים על הנכונות לסייע לקריית שמונה ולישובי קו העימות ולמנוע כל פגיעה בהטבות הניתנות לנו.

"מזלנו שיו"ר וועדת הכספים חה"כ הרב משה גפני מטפל בנושא. אני סומך עליו ומשוכנע כי הוא יפעל בצורה נכונה ואחראית. ח"כ גפני תמיד סייע לפריפריה ולקריית שמונה ואין לי ספק כי גם הפעם הוא ימשיך לסייע ולתמוך בנו כפי שעשה במהלך כל שנותיו בפעילות הציבורית", אמר ראש העיר. ראש העיר שוחח גם עם חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון על הנושא.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad