היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ראש העיר: "להפוך את פארק הזהב לאתר טבע עירוני-קהילתי"

במהלך הפגישה הציג משה קקון, מסטודיו פנדה, את המסרים המרכזיים שעלו באירוע שיתוף הציבור ואת הסמליות הקהילתית, היסטורית והחברתית של הפארק ונחל עין זהב בעיני התושבים. מסרים אשר הנחו אותו בעיצוב וגיבוש תפיסת המיתוג החדשה של המרחב הוועדה למנף את מעמדו הציבורי והקהילתי.

בפגישה הציג קקון בפני חברי הועדה שלוש חלופות יצירתיות למיתוג חדש של המרחב והתנהל דיון משותף במטרה לגבש תפיסה מוסכמת ואחידה אשר תלווה את הפארק בשנים הקרובות. "גיבוש מיתוג חדש לפארק הוא חלק מפרויקט רחב אשר נועד להסדיר את שלטי המידע וההסברה ברחבי הפאר. חשובה לנו מאוד השתתפות הציבור ותמיכתו במהלך אשר נועד לחזק וקדם את מרחב הטבע הייחודי של העיר, פארק הזהב. בשבועות הקרובים נחשוף את התוצרים הסופיים של התהליך להתייחסות נוספת של הקהילה ואנו קוראים לכולם לקחת חלק פעיל", ציינה יוהנה נזרי, יו"ר העמותה לשימור קסמי טבע ונוף בתום הישיבה.

ראש העיר הרב ניסים מלכה בירך את המשתתפים על עבודתם בשנה האחרונה לקידום פארק הזהב "אני מאמין כי שיתוף פעולה שנרקם בין הצדדים יביא להגמשת החזון המשותף שלנו להפיכת פארק הזהב לאתר טבע עירוני קהילתי ראשון מסוגו בארץ, מודל ייחודי לשילוב נכון ומיטיבי בין צרכי הקהילה לצרכי מערכות הטבע הרבות בעיר", אמר ראש העיר.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad