היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ראש העיר מוותר על עוזר

בעקבות החלטתו של אבי פורטל לוותר על תפקיד עוזר ראש העיר, החליט ראש העיר הרב ניסים מלכה שלא למנות בעת הזאת אדם אחר לתפקיד החשוב ולחלק את מטלות התפקיד בין אנשי לשכתו.

"בשנה זו בה אנו עושים הכל כדי להדק את החגורה, החלטתי שלא לאייש את התפקיד ואני לא מתכוון למנות אף אדם לתפקיד", אמר ראש העיר.

הודעתו של ראש העיר באה לאחר קבלת מכתבו של אבי פורטל ובו הוא מבקש להודות לראש העיר, למנכ"ל העירייה ולחברי מועצת העיר על האמון בו אך למרות זאת החליט לוותר על התפקיד שאושר לו בחודש אפריל בישיבת מועצת העיר.

"הריני להודיעכם כי לאחר התלבטות ארוכה שנמשכה כחודשיים ולמרות שמועצת העיר אישרה את מינויי לתפקיד עוזר ראש העיר, החלטתי לוותר על התפקיד", כתב פורטל לחברי מועצת העיר. "כפי שכולם מכירים אותי, אני מנהל עסק מזה עשרות שנים, לצד פעילות פוליטית ועזרה לתושבי העיר בכל שעות היממה. בשנים האחרונות אני אף משמש עוזר לראש העיר בהתנדבות מלאה ומסייע לכל תושב אשר זקוק לעזרה מהרשות המקומית ומהגופים הסמוכים לה. העובדה כי ראש העיר הציע לי לשמש כעוזרו במשרה מלאה והחלטת מועצת העיר לאשר את המינוי, מחמיאה לי מאוד ואף ריגשה אותי".

 

פורטל כתב עוד: "בכל שיחותיי עם ראש העיר הבהרתי שאני לא שלם עם המעבר מהעסק העצמאי שלי לרשות המקומית וכי אני עדיין מתלבט. ראש העיר אמר לי כי הוא מתחיל בהליך לאישור המשרה תוך התחייבות מצידו לכבד את רצוני בכל שלב במידה ואחליט לוותר על התפקיד. וכך אכן היה. היות ורגע האמת הגיע ונדרשתי להודיע על החלטתי, קיימתי שיחות עם משפחתי וחברי הטובים והחלטתי בלב כבד לוותר על התפקיד הרם ולהמשיך להתרכז בעסק שבבעלותי".

בסיום מכתבו הודה פורטל על האמון שניתן לו על ידי פרנסי העיר: "אני מודה לראש העיר על האמון שנתן בי ומודה מקרב לב לחברי מועצת העיר על החלטתם לאשר את המינוי מתוך ידיעה ברורה כי הדבר יחזק את הקשר בין התושבים לעיריית קריית שמונה. אני גם מודה לרבים מתושבי קריית שמונה שפירגנו ותמכו במהלך. כ"אחד מהעם" אמשיך לסייע לכל תושב ולשמש אוזן קשבת לכל מי שנתקבל בבעיה. אמשיך לסייע לראש העיר ולשמש לו יועץ בהתנדבות כפי שעשיתי בשנים האחרונות. מקווה שתבינו את החלטתי ותכבדו אותה".

 

מעיריית קריית שמונה נמסר בתגובה: "צר לנו שמר פורטל בחר לוותר על התפקיד. המכתב שכתב מדבר בעד עצמו. ראש העיר מצטער על כך, אך מכבד את ההחלטה".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad