היום ה-10 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ראש העיר ניסים מלכה הצליח לשכנע את איזי שרצקי להישאר בקריית שמונה

"קריית שמונה חשובה לאיזי ואיזי חשוב לקריית שמונה"

את הדברים אמר ראש העיר קריית שמונה ניסים מלכה מיד בסיום הפגישה עם יקיר העיר קריית שמונה איזי שרצקי. ראש העיר הוסיף: "עיני תושבי העיר כולה היו נשואות לפגישה שלי עם איזי ואני שמח שבסיומה יצאה הבשורה ואיזי ימשיך בקריית שמונה ויישאר כאן עוד שנים רבות. איזי הקים בעיר מפעל חיים ולא ניתן למפעל החשוב הזה להתמוטט. קריית שמונה מחבקת ואוהבת את איזי. איזי משקיע בקריית שמונה לא רק בתחום הכדורגל, אלא גם בחינוך, בתרבות, ברווחה, בקהילה ובאיכות הסביבה"

הסתיימה תקופת אי הוודאות בכל הנוגע להישארותו של איזי שרצקי בקריית שמונה: הבוקר נפגש ראש עיריית קריית שמונה ניסים מלכה עם יקיר העיר קריית שמונה איזי שרצקי בכל הנוגע להמשך עתידו בקריית שמונה.

הפגישה נערכה במשרדו של איזי שרצקי באזור.

שרצקי נימק בפני ראש העיר את הנימוקים שהביאו אותו להצהיר על התלבטותו בכל הנוגע להמשך דרכו בקריית שמונה.

ראש העיר שמע את הדברים ואמר לשרצקי נחרצות: "לא אתן לך לעזוב את קריית שמונה. אתה חלק בלתי נפרד מאיתנו כמו שאנחנו חלק בלתי נפרד ממך".

ראש העיר הוסיף: "למרות כל הקושי ולמרות התקופה הסוערת שעברה על הקבוצה חשוב להמשיך הלאה ולהסתכל על כל השנים היפות שהיו לקריית שמונה ולאיזי. חברת איתוראן ואיזי שרצקי זה לא רק כדורגל אלא בעיקר חינוך, תרבות ופנאי, רווחה, קהילה ואיכות הסביבה. איזי יחד  עם משפחתו וחברת איתוראן משקיעים עשרות מיליוני שקלים בשנה בכל תחומי החיים בקריית שמונה. מלבד ההשקעה  הכספית הרבה של איזי וחברת איתוראן בקריית שמונה, איזי ומשפחתו מעורבים באופן אישי בעשייה בעיר".

ראש העיר ביקש לציין לא רק את תרומתו של שרצקי לקריית שמונה אלא בעיקר את אישיותו. "איזי מדבר עם האנשים בגובה העיניים. הוא מתייחס לכל אדם בכבוד הראוי. איזי אדם רגיש שאוהב את הבריות ואוהב את החיבור עם הקהילה. החיבור של איזי עם קריית שמונה הוא חיבור בלתי ניתן לפירוד כי מדובר בעשייה שבאה מן הלב. עשייה שלא למטרת רווח אלא רק כדי לעשות טוב לאנשים. אני שמח שהצלחתי להשאיר את איזי שרצקי בקריית שמונה כי איזי חשוב לא רק לקריית שמונה אלא לצפון כולו".

איזי שרצקי הודה לראש העיר ניסים מלכה על דבריו ואמר כי הם ימשיכו לשתף פעולה למען המשך פיתוחה של קריית שמונה ולרווחת תושביה.

איזי שרצקי וניסים מלכה

אולי יעניין אותך

Bottom ad