היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ראש עיריית המפסטד מקנדה בקריית שמונה

 

מלכה אירח את בני הזוג שטיינברג בלשכתו ולאחר קבלת הפנים הרשמית קיים מלכה לאורחיו סיור בקריית שמונה.

ראש עיריית המפסטד התרשם מאוד מפארק הזהב ואמר כי מדובר באחד הפארקים הירוקים היפים שראה בלב ליבה של עיר.

"הקשר בין קריית שמונה להמפסטד הוא קשר חשוב, גם אם לא תמיד הקשר הזה מניב יוזמות משותפות בשיגרה. אין לדעת מה יילד יום וחשוב לשמור על קשר, לתחזק ולטפח אותו", אמר שטיינברג למלכה.

אמנת ברית ערים תאומות בין המפסטד בקנדה לקריית שמונה נחתמה בחודש ספטמבר 1978 כאשר ראש העיר דאז אברהם אלוני ז"ל נסע בראש משלחת עירונית לקנדה וחתם על האמנה עם אירוינג אדסקי שהיה ראש עיריית המפסטד. חתימת האמנה הביאה לתרומת אמבולנס לתחנת מד"א בקריית שמונה. 84% מתוך 8,000 תושבי העיר הינם יהודים. אגב גם ראש העירייה הנוכחי הינו יהודי.

ראש העיר ניסים מלכה: "החברות והקשר שנוצר בינינו אינו תלוי בדבר. לא חייב לתת או לקבל משהו כדי לשמר קשר. אני גאה שעירנו הינה העיר התאומה שלכם במיוחד לאור העובדה שמדובר בעיר שרוב תושביה הינם יהודים וראש העיר שלה הוא יהודי".

 ראש העיר הרב ניסים מלכה חידש את הקשר עם העיר המפסטד ומשלחת בראשותו נסעה בחודש יוני 2009 להמפסטד לביקור אחרי ניתוק של שנים.

ראש עיריית המפסטד ברך את קבוצת הכדורגל המקומית על זכייתה באליפות המדינה בכדורגל בעונה שעברה ואמר: "הזכייה שלכם באליפות הגיעה עד המפסטד הרחוקה וכל קנדה מדברת עליכם ומתפעלת מכך שעיר עם 24,000 תושבים מצליחה לזכות באליפות המדינה. זה הישג שאין שני לו בעולם ואני גאה שהעיר התאומה שלנו הגיעה להישג כה מכובד זה", אמר שטיינברג למלכה.

הרב מלכה העניק לאורח תמונה גדולה של קריית שמונה עם הקדשה וברכה להמשך שיתוף פעולה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad