היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ראש פינה בראש הטאבלט

בטקס שנערך השבוע בביה"ס במעמד מנהלת משרד החינוך במחוז ד"ר אורנה שמחון, ראש המועצה אביהוד רסקי וצוות ביה"ס אמרה ד"ר שמחון: "אני שמחה וגאה לקחת חלק בטקס חנוכת הפרויקט הראשון והיחיד בישראל של הפעלת כיתת טאבלטים בגודל 10 אינץ' כאן בבית הספר ע"ש וילקומיץ ראש פינה. בשנה האחרונה הצבתי בפניי משימה לקדם את השימוש בספרים דיגיטליים במחוז, ובית הספר וילקומיץ הוא הסנונית הראשונה ביישום משימה זו. השינוי מחייב את בתי הספר לסגל דרכי הוראה ולמידה חדשניות, שונות, אשר טרם נוסו בארץ ובכך להוות פורצי דרך לאחרים".

ככל הידוע קיימים כבר טאבלטים במערכת החינוך בבת ים, אולם ראש פינה היא אכן המקום הראשון בצפון הזוכה לטאבלטים.

 

ראש המועצה אביהוד רסקי הודה בדבריו על הזכות שניתנה לבית הספר וילקומיץ להיות החלוץ בנושא כה חשוב. "אנחנו בטוחים שהצוות המצוין בביה"ס יצליח וישכיל להוציא את המיטב מההזדמנות שניתנה לו".

רסקי גם הודה למנהלת המחוז ולצוות המשרד על האימון. 

אסנת רסקי מנהלת בית הספר: "הכנסת טכנולוגיה חדש מציבה לכולנו אתגר לא פשוט. על הצוות להתמודד עם לא מעט סוגיות אתיות מעבר לסוגיית הפדגוגיה שגם היא מורכבת. יש כאן הזדמנות בלתי רגילה ללמידה חדשנית וגם לניהול דיאלוג עם הילדים בסוגיות ערכיות סביב דילמות שמציבה הטכנולוגיה", ציינה המנהלת בדבריה.

דויד גורלי דובר המחוז אומר שמנהלת המחוז שואבת עידוד מהדרך והקצב בהם מיישמים את חזונה להוביל את מערכת החינוך ל-21 בהצלחה.

בתמונה: ד"ר אורנה שמחון מנהלת המחוז, אביהוד רסקי ראש המועצה, נציג גוגל עדי, מנהלת בית הספר אסנת רסקי והתלמידה נגה מקבלת טאבלט.

אולי יעניין אותך

Bottom ad