היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

רומנטיקה, סטודנטים, סמים וחלליות. כל הפלילים שהיו השבוע

הזוג רומנטי שייט בירדן עם ג'יפ

בסוף השבוע החולף, בשעות הערב, בעין הסופה והגשם, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה מעוברת אורח על רכב שנתקע במימי נהר הירדן סמוך לקיבוץ להבות הבשן במזג אוויר סוער. שוטרי תחנת קריית שמונה הוזעקו למקום והבחינו בזוג שנמצא על גג הטנדר כשהוא שקוע בתוך המים. התברר כי הזוג, תושבי אחד הקיבוצים באזור, יצא לטייל במזג האוויר הסוער ששרר, ובעודם נוסעים על גדת הנהר, המים עלו על גדותיהם והציפו את הרכב.

השוטרים, ביחד עם רוכבי ג'יפים שעברו במקום, סייעו בחילוץ הרכב ונוסעיו מהמים בשלום.

 

סמים סמים

בפעילות שוטרי הבילוש של תחנת קריית שמונה בוצע השבוע חיפוש על פי צו בית משפט בביתם של שני חשודים תושבי אחד הישובים באזור, בשנות ה-20 לחייהם. בחיפוש נתפסו סמים בכמות שלא לצריכה עצמית במשקל 30 גרם. החשודים עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה, נחקרו ומסרו את גרסתם. בסיום החקירה שוחררו בערבות.

 

חשב שהוא חללית

במהלך פעילות יזומה של יחידת האכיפה העירונית בקריית שמונה, נעצר השבוע לביקורת רכב של תושב אחד הכפרים מרמת הגולן בשנות ה-20 לחייו. בבדיקת הרכב על ידי בוחן תנועה התגלו מספר שיפורים שהוספו והותקנו ברכב שלא עפ"י הוראות היצרן ובניגוד לחוק.  הרכב הורד מידית מהכביש עד שיוסרו השיפורים שהותקנו, ולנהג נרשמו דוחות תנועה.

 

 

הסטודנט מיהר למועד ב'

השוטרים החרימו את רכבו במועד א'

במהלך סיור שגרתי של שוטרי תחנת קריית שמונה השבוע, הבחינו השוטרים ברכב המבצע עבירת תנועה, עוקף רכב אחר על קו לבן ונוסע במהירות גבוהה. התבצע מרדף אחר הרכב והוא נתפס כשהגיע למכללת תל חי. התברר כי מדובר בנהג שהינו סטודנט במכללה שמסר כי מיהר למכללה למבחן במועד ב'.. הנהג עוכב ונרשמו לו דוחות תנועה. רישיונו נשלל ל-30 יום ורכבו הושבת, גם כן ל-30 יום.

במשטרה מזכירים שבכביש אין מועד ב'. החיים קצרים וכדאי לעבור אותם בשלום במועד א'.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad