היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

רחוב אלי הורוביץ

לאחר חודשים של הכנה נחנך היום רחוב ע"ש יקיר העיר קריית שמונה, חתן פרס ישראל ומנכ"ל ויו"ר חב' התרופות טבע אלי הורוביץ.

הטקס במעמד ראש העיר ניסים מלכה, בכירי העירייה, רעייתו של הורוביץ, בנו ובנותיו, אחותו, נכדיו, בני משפחה, עובדי ומנהלי מפעל מיגדה טבע ושופט בית המשפט בדימוס מישאל חשין היה מרגש מאוד.

הטקס הראשון לכבוד הורוביץ נערך בבית הספר דנציגר שם ביקרה המשפחה כדי להתרשם מקרוב מפרויקט 'מצוינוטבע' שהוקם ביוזמת הורוביץ וממומן על ידי חב' טבע.

ראש העיר: "אלי הקים לא רק את תעשיית הענק טבע והפך אותה לתעשייה מספר אחת בישראל ומהמובילות בעולם, אלא חינך את כולנו למהלכים ולראייה אסטרטגית רחבה, תוך שמירה על ערכים ומסירות. אני גאה שגם קריית שמונה שותפה להצלחת החברה באמצעות מפעל טבע הפועל בעיר".

חברת טבע בחרה להתחיל בבית הספר דרכא דנציגר את פרויקט 'מצוינות טבע', התוכנית החברתית-חינוכית של החברה. תוכנית זו מייצרת אופק אקדמי לילדים רבים ומהווה דוגמה ומודל לסיוע במאמץ לקידום שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית".

 

בסיום דבריו פנה ראש העיר למשפחה ואמר: "קריית שמונה זוכרת חסד להורוביץ לא רק בחייו אלא גם בלכתו. מועצת העיר החליטה להנציח את זיכרו בקריאת רחוב על שמו. הרחוב שנבחר הוא בדיוק הרחוב המוביל למפעל טבע בקריית שמונה, כדי להמחיש שגם בלכתו, רוחו של הורוביץ נמצאת איתנו יום ביומו. זהו המעט שאנו יכולים לעשות להורוביץ ולמשפחתו היקרה על כל מה שעשו למעננו עשרות בשנים

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad