היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

רחוב הירדן או תעלת בלאומיך?!

החשש שהביעו תושבים לא מעטים בעבר, על כך שהעבודות ברחוב הירדן יהיו ממושכות ויגרמו לאי-נוחות, התאמתו.

בעבר כבר כתבנו אין ספור פעמיים על הסבל של תושבי הרחוב ושל ציבור הנהגים המשתמש בכביש. השבוע שוב פנו תושבי הרחוב בזעם והביעו את תסכולם מהמשך העבודות ו'הבלגן בכביש', כדבריהם.

מוטי יונסי המתגורר בסמוך לצומת הירדן-שפרינצק אמר השבוע ל"חדשות הגליל" שחייו לא חיים "אנחנו כבר מיואשים. הרסו לנו את החיים. כל השכנים ברחוב מדוכאים מהמצב. אין לנו יום ואין לנו לילה. נראה כאילו הפועלים נהנים לעבוד ברחוב שלנו והם לא רוצים לסיים. הרעש של המכוניות ש'נופלות' לתוך הבורות בלילה מפחיד את הילדים ומעירי אותם מהשינה. האבק שעולה מהכביש חנק אותנו. אני חולה, חולה כבר, לא יודע מה לעשות?", אומר מוטי יונסי בייאושו.

 

פנינו לעיריית קריית שמונה לקבל את תגובתם, וכך הם אומרים: "העבודות ברחוב הירדן  היו אמורות להסתיים לפני כחודש. אגף ההנדסה של העירייה לוחץ כל העת על הקבלן המבצע כדי שיזרז ויסיים את העבודה בהקדם. הרשות מתנצלת בפני התושבים על אי הנוחות הנגרמת עקב ביצוע עבודות הבטיחות ושדרוג הרחוב ומבקשת מהתושבים להמשיך ולהתאזר בסבלנות עד לסיום העבודות. חשוב להדגיש כי ליקויי הבטיחות בכביש מטופלים באופן שוטף והסדרי התנועה הקיימים בכביש אושרו על ידי מתכנני תנועה מוסמכים. כל פעילות בכביש מתואמת ומאושרת עם משטרת קריית שמונה".

פנינו גם לבעל החברה האחראית לעבודות הראל גולד ולהלן תגובתו: "בפרויקט רחוב הירדן נמצאו מספר תקלות אשר דרשו פיתרון תכנוני בשלב מאוחר יותר של הפרויקט. עיריית קריית שמונה על יועצה ועוזריה נתנו פיתרון מהר ככל שיכלו והקבלן פועל במהירות האפשרית על-מנת לסיים את העבודות לשביעות רצון כל הצדדים. יש להדגיש שהעבודה מורכבת וטומנת בחובה  הפתעות לא מעטות וברצוני לציין שמיד עם המצא הפיתרונות אנחנו פועלים"

באשר לטענת העירייה על איחור במסירת העבודה אומר הראל גולד "לא נתווכח עם העירייה מעל דפי העיתון". 

אולי יעניין אותך

Bottom ad