היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

רעידת אדמה בשוק הסמים בקריית שמונה

השבוע נעצרו ברחבי העיר שישה עשר סוחרי סמים בשיאו של מבצע שכונה על ידי המשטרה "איש השלג".

מבצע המעצרים הלילי הגיע להבשלה בעקבות פעילותו של סוכן סמוי שהמשטרה השתילה בקרב סוחרי הסמים המקומיים והוא תיעד את העסקאות במהלך חודשים ארוכים.

סנ"צ יגאל חדד מפקד תחנת המשטרה בקריית שמונה סיכם בסיפוק את המבצע ואמר ל"חדשות הגליל": "מי שהוביל את המבצע זה ימ"ר צפון בראשותו של נצ"מ מיכאל שפשק. מחלק המודיעין של תחנת קריית שמונה נתן את ההכוונה המודיעינית בעיר וסיפק את המידע המשלים לפני ובמהלך המבצע", אומר סנ"צ חדד ומוסיף שבמבצע המורכב והחשוב הזה השתתפו יחידות של מג"ב ושוטרים מהאזור ומהתחנה המקומית.

נצ"מ מיכאל שפשק ראש ימ"ר צפון אמר אתמול בשיחה ל"חדשות הגליל": "החבורה הזאת פעלה בקריית שמונה, חלקה מתחת לראדאר. ככל שהעמקנו בבדיקות שלנו גילנו שמדובר בסוחרי סמים ש'עשו עסקים' עם המון תושבים, כולל קטינים.   

בנושא הסמים מנוי וגמור איתנו לנהוג באפס סובלנות ונמשיך את המלחמה בכל הכח בסוחרי הסמים. אני מבקש להודות ולציין את שיתוף הפעולה עם תחנת המשטרה בקריית שמונה ובראשם סנ"צ יגאל חדד מפקד התחנה, המודיעין והשוטרים".

אתמול (חמישי), עלה לתשעה עשר מספרם של העצורים בעקבות מעצרים מאוחרים יותר שבצעה המשטרה.

אתמול הוגש כבר כתב אישום ראשון בפרשה ובימים הקרובים יוגשו כתבי אישום נוספים ובקשות למעצר עד תום ההליכים נגד יתר העצורים.

בתוך, בליל שבת ושבת שטרם מבע "איש השלג", רשמה המשטרה הצלחה נוספת במלחמה בסמים. ממידע מודיעיני שהגיע למשטרה, עלה שבמסיבה המונית ליד אחד הקיבוצים באזור, בהשתתפות כשלושת אלפים וחמש מאות חוגגים, יופצו סמים, 'כמעט כמו בסופרמרקט'.

לאור הידיעות המודיעיניות הללו, נערכו במשטרה ונשלחו סוכנים-שוטרים למסיבה. במהלך המסיבה שנמשכה כעשרים וארבע שעות ברציפות, עצרו סוכני המשטרה שישה עשר סוחרים שמכרו סמים למשתתפים במסיבה.

נצ"מ מיכאל שפשק מפקד ימ"ר צפון וסנ"צ יגאל חדד מפקד התחנה בקריית שמונה מאוחדים בדעה שמכת הסמים היא איום אסטרטגי על תושבי קריית שמונה והאזור, ובמיוחד איום על בני הנוער הנמצאים בימים אלה בחופשה והופכים לעיתים לטרף קל לידי הסוחרים בגלל החופשה והאווירה ברחוב.

אולי יעניין אותך

Bottom ad