היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

רענן באופן

אהבתו לאופניים התחילה לפני כ-15 שנים כשחיפש ספורט שיוכל ליהנות ממנו וגם להיות בכושר. חבר המליץ לו על רכיבת אופניים, כך גילה רענן את הספורט שמאפשר לו גם לטייל וליהנות מהטבע וגם להיות בכושר, רוגע, שלווה ואיזון גופני ונפשי.

עם הזמן רענן הפך את הספורט האהוב עליו למקצועו ולעיסוקו העיקרי. במהלך 10 שנים הוא עבד בחברת הטיולים, הדריך מאות קבוצות וצבר ניסיון עשיר בתחום.
לפני 7 שנים פתח חברה משלו בשם "רענן באופן" שעוסקת בטיולים מודרכים בכל הארץ: טיולי בר מצווה, טיולי ירח מלא, טיולי אקסטרים וטיולי משפחה. הטיולים מתבצעים ביותר מ-200 מסלולי האופניים ברכבי הארץ.

לרענן מגיעים אנשים מכל הארץ ביניהם תיירים שבאים לנפוש בצפון או אנשים שמגיעים במיוחד בשביל טיול אופניים. הטיולים מתאימים לכלל האוכלוסייה וכמובן יש פתרונות לכל גיל ורמת רכיבה. זה ספורט שיכול להתאים לכולם, גם לאנשים שמעולם לא עלו על האופניים. הצוות של "רענן באופן" מקיים הדרכות אישיות לכל המעוניינים בהדרכה ובחיזוק נושא הרכיבה. הדרכות כאלה זוכות ל-97% הצלחה, אדם שעולה בפעם הראשונה על אופניים, יוכל להרגיש בטוח ולרכוב לבד כבר אחרי שעתיים של הדרכה. ההדרכה ניתנת לכל הגילאים החל משנתיים עד 90+.

רענן: "אני זוכר טיול אחד כאשר באה אליי משפחה שהסבתא לא ידעה לרכוב על אופניים, אחרי הדרכה של שעה וחצי היא הצטרפה אליהם ורכבה לאורך כל המסלול, ובסוף התקשרה להגיד תודה".

בנוסף להדרכות, חברת "רענן באופן" מוכרת אופניים בכל המידות והרמות וגם נותנת שירותי תיקון אופניים, תוך תשומת לב מתמדת על איכות גבוהה של הציוד, שירות אדיב, מהיר ואמין.

"החלום שלי" אומר רענן "הוא למנף את תיירות האופניים הנכנסת בישראל, להדריך קבוצות תיירים מכל רחבי העולם ולהראות להם את היופי שבמדינת ישראל".

מידע על הטיולים, הסברים על המסלולים, מפות, הדרכות ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר  www.baofan.co.il בטלפונים: 052-2839361, 04-6903769 או ישירות בחנות האופניים "רענן באופן" שבקיבוץ להבות הבשן.

רענן אופניים

אולי יעניין אותך

Bottom ad