היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שיא החוצפה: רישיונו נפסל, קיבל עבודות שירות במשטרה והגיע …ברכבו

בית המשפט החליט להטיל עליו מספר עונשים מגוונים. הוא גזר עליו 3 חודשי עבודות שירות, מאסר על תנאי ופסילת רישיון לארבע שנים. הממונה על עבודות השירות שלח את הנהג הסורר לרצות את שלושת החודשים שנגזרו עליו …בתחנת המשטרה בקריית שמונה. עד כאן, סיפור שיכול היה שלא להגיע לעיתון.

אלא, שהשבוע התקבל מידע, כי האיש מגיע לביצוע עבודות השירות כאשר הוא נוהג ברכבו, למרות שרישיונו נפסל, חונה ברחוב סמוך לתחנת המשטרה ומגיע "כאילו" הלך מביתו לתחנה. ראש משרד התנועה של התחנה שקיבל את המידע, המתין לו בסוף יום במארב סמוך לרכב ומשראה אותו מגיע ויוצא מן המקום בנהיגה, ביצע מיידית את מעצרו. היום כבר יובא הבחור לדין פעם נוספת אלא, שהפעם תדרוש התביעה את מעצרו עד לתום ההליכים וכן עונש מאסר שאותו יירצה בבית הכלא. לפחות בכלא לא יצטרך להגיע עם רכבו.

 

כתבי אישום נגד פורצים וגנבי רכב

השבוע הוגש כתב אישום נגד שני תושבי טובא שנתפסו לאחר שניסו לגנוב רכב בקריית שמונה. השניים הגיעו בשעות הערב לרחוב אילת בעיר ובעת שניסו לגנוב את הרכב, הבחין בהם אחד התושבים והזעיק את המשטרה. השניים החלו לברוח לכוון טובא ונעצרו על ידי מחסום שהוזעק מתחנת ירדן.

בעת מעצרם הם "הופתעו" וטענו שבסך הכל הם אוהבים את תושבי קריית שמונה ולא מדובר בפורצים, בחקירתם הכחישו את המיוחס להם, ואולם בחיפוש ברכבם נמצאו ממצאים שקשרו אותם לרכב שאותו ניסו לגנוב. מחלק התביעות של המשטרה הגיש נגד השניים כתב אישום על ניסיון לגניבת רכב וכן בקשה למעצר עד לתום ההליכים.

 

כתב אישום נגד 'עובד חוץ' מרמלה ש'עבד' בקריית שמונה

 

השבוע הוגש כתב אישום גם נגד תושב רמלה (בן 50) בגין התפרצות לשתי דירות בקרית שמונה וגניבת אקדח ותכשיטים. הנ"ל נעצר על ידי בית המשפט עד להחלטה אחרת ובקרוב תתקבל ההחלטה האם ייעצר עד לתום ההליכים.

כזכור, הפורץ ובן זוגו נתפס בעדשת מצלמות האבטחה בביתו של בכיר בכוחות הביטחון בעת שניסו לפרוץ לביתו.

הודות לצילומים ולפעולות וממצאים שחלקם חסויים, הצליחו בלשי וחוקרי תחנת קריית שמונה לעלות על עקבותיהם.

 

חשד להצתה בקיבוץ עמיר

ביום ראשון בערב התקבלה הודעה על שריפה בקיבוץ עמיר. ניידות משטרה וכיבוי אש שהוזעקו למקום איתרו 3 מכולות עולות באש בחצר מפעל הטיטולים שבקיבוץ. מחקירה ראשונית עולה כי יש חשד להצתה אולם נבדקות גם אפשרויות נוספות שבעטיין החלה השריפה.  

אולי יעניין אותך

Bottom ad