היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שינויים ארגוניים בגליל העליון – עידית חמל מנכ"לית המועצה האזורית

תפקיד מזכיר/ת המועצה, יבוטל. ראש לשכתו של גיורא זלץ, אילה כפיר תפרוש לגמלאות.

מליאת המועצה אישרה פה-אחד את מועמדותה של עידית חמל (58, מעין ברוך) לתפקיד מנכ"ל מועצה אזורית הגליל העליון. בכדי שמועמדותה של חמל תאושר היא נדרשת עדיין את אישור משרד הפנים הממונה על הרשויות המקומיות. אם תאושר, תכנס לתפקיד בתחילת 2017.

בישיבת המליאה דיווח ראש המועצה גיורא זלץ כי הציע לחמל, כיום מנכ"ל עמותת ותיקי הגליל, את תפקיד מנכ"ל המועצה שהוא תפקיד אמון, והיא קיבלה את ההצעה. המועמדת להחליף את עידית בניהול ותיקי הגליל היא זאבית דרומי (מחניים) מנהלת אגף שירותים חברתיים.

התפקיד החדש יבוא במקום תפקיד מזכיר/ת המועצה תפקיד אותו ממלאת יונית קורן, וראש מטה המועצה אותו ממלאת אילה כפיר, הפורשת לגמלאות בסוף השנה. מנכ"ל המועצה יהיה אחראי בין היתר על תאום העבודה והמשימות בין אגפים ובין מחלקות, בין המועצה לקיבוצים, יקיים מעקב אחרי החלטות, ייעל ויסכרן בין כל הגורמים.

זלץ הדגיש כי אילה ויונית הן עובדות בכירות ומוערכות שתרמו רבות למועצה לאורך השנים, ואנחנו נודה להן כפי שמגיע להן.

זלץ ציין כי יונית קורן תמלא תפקיד של תאום וחיזוק שיתוף הפעולה בין המועצה לחברות העירוניות שלה, החברה הכלכלית לפיתוח הגליל העליון, החברה לחקלאות וקולחי גליל עליון, המכינה הקדם-צבאית מדרשה למנהיגות-גליל עליון, והעמותה לקידום הספורט ותרבות הפנאי, וותיקי הגליל.

 

יונית קורן ציינה כי הסכימה לבקשתו של ראש המועצה להיות חלק משינוי ארגוני. "הייתי שותפה לתהליכים במועצה ובקיבוצים, צברתי ניסיון רב ואני רואה עצמי ממשיכה לתרום. אני נכנסת לתפקיד חדש ומקווה להיות לעזר למועצה ולתאגידים. תמיד הרגשתי שזו זכות גדולה לשרת ציבור".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad