היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שירות חדש של יד שרה בקרית שמונה: טיפולי שיניים בבית

 

את הטיפולים יעניק בהתנדבות ד"ר מייק אברהמס, רופא שיניים ותיק  שצויד בערכת טיפולים מיוחדת המיועדת לטיפולים ביתיים. לדברי ד"ר שרית פלמון מומחית לשיקום הפה ומנהלת המרפאות של יד שרה, ציבור הקשישים סובל מבעיות ייחודיות, בנוסף לחוסר מודעות לחשיבות הטיפול בשיניים. "יש חולים שלא ביקרו במרפאת שיניים שנים רבות והזניחו את הטיפול בשיניים ובחניכיים. רבים מהם קשישים שסובלים מבעיות כרוניות נוספות. הטיפולים של רופאי השיניים המתנדבים ביד שרה יתנו מענה כולל לרפואת פה כוללת. יש קשר בין מחלות כרוניות לרפואת הפה וזו רק אחת הסיבות לחשיבות השירות", היא הסבירה. ליד שרה מרפאה נייחת המתמחה בטיפול שיניים לקשישים, ניידת טיפולים ו-7 ערכות טיפול ברחבי הארץ.

מסקר מקדים שערכו סטודנטים ממכללת תל חי עולה כי מאות איש מקרית שמונה והקיבוצים באזור יוכלו ליהנות מהשירות החדש. לקוחות השירות ישלמו רק עבור החומרים וההוצאות הישירות, והעלות תהיה זולה משמעותית ממרפאה רגילה. הנחה מיוחדת תינתן לניצולי שואה. לתאום ביקור רופא יש להתקשר בטל'. 04-6940-480.

 

ד"ר יוסף המרשלג, מנהל סניף יד שרה בקרית שמונה, רואה בשירות החדש נדבך נוסף בהידוק הקשר עם הקהילה. "שירותי השאלת הציוד הרפואי, לחצני המצוקה ומרכז התצוגה והייעוץ הפועלים זה מכבר בקריית שמונה, ושירות טיפולי השיניים החדש, הניתנים כולם ע"י מתנדבים, הם חלק ממימוש חזון יד שרה – לאפשר לאדם המוגבל בבריאותו, המשך מהלך חיים נורמאלי בקרב סביבתו", הוא אומר. המרשלג מוסיף כי יד שרה אינה זוכה לתקציב ממשלתי שוטף ופעילותה ממומנת בעזרת תרומות.    

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad