היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שכונת יובלים יוצאת לדרך

חשוב להדגיש כי חוברות המכרז אשר מפרטות את עלויות המגרשים, תהליך הרישום והקריטריונים השונים, יפורסמו רק החל מה-7.10.15 באתר רשות מקרקעי ישראל.

מנת השיווק הראשונה כוללת 424 יחידות דיור המתחלקות לשלושה סוגי מגורים: בנייה עצמית, קוטג'ים ובנייה רוויה. מדובר ב-86 מגרשים לבניית 106 יחידות לבנייה עצמית במגרשי בני ביתך (מתוכם 20 מגרשים לבניית בתים דו משפחתיים), 78 קוטג'ים טוריים ו-240 יחידות דיור בבנייה רוויה במחיר למשתכן.

עם פתיחת המכרז החל מה-7 לאוקטובר 2015 יוכלו מתעניינים במגרשי הבנייה העצמית (בנה ביתך) לבדוק היתכנות עמידה בקריטריונים וכניסה להגרלה. שאר יחידות הדיור, הן הקוטג'ים והן הבנייה הרוויה ישווקו למתעניינים רק לאחר מכרז הקבלנים והיזמים אשר יחל גם הוא החל מיום 7.10.15

 ראש העיר הרב ניסים מלכה שפעל בשנים האחרונות רבות לקידום השכונה אומר: "מדובר בצעד חשוב ומשמעותי לקראת הקמת השכונה. עם זאת על הציבור לדעת כי עד שמשרד האוצר ורשות מקרקעי ישראל לא יפרסמו את החוברות המפורטות הכוללות את הקריטריונים לזכאים ואת העלויות של המגרשים לא נוכל לברך על המוגמר. אני ממשיך במאמץ משותף לפעול להקדמת פרסום החוברות המפורטות שהן ליבת השיווק לציבור המתעניינים".

רקע: שכונת יובלים שתקום למרגלות כפר יובל על שטח חקלאי כיום, תכיל כ-920  יחידות דיור, מהן כ- 250 מגרשים בבנייה צמודת קרקע  (בנה ביתך), כ-130 קוטג'ים טוריים, ועוד כ- 540 יחידות דיור בבנייה רוויה. סביב השכונה יוקמו פארקים ומוסדות ציבור. גובה הבנייה הרוויה לא יעלה על מבנה בן 5 קומות בו ישולבו דירות גן ודירות גג.  

נחל עיון העובר בשכונה המתוכננת יפותח ויעוצב לפארק טבעי שכונתי ואזורי.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad