היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שני מחזורים במערכות רכב מתקדמות סיימו לראשונה במכללה הטכנולוגית תל חי

בשל חשיבות הנושא כתחום טכנולוגי מוביל, המכללה הטכנולוגית תל חי הצטרפה לפרויקט זה. בינואר 2014 נפתחו שני מחזורים ראשונים (במקביל) שסיימו וקיבלו את תעודות הסיום מטעם המכללה ומשרד התחבורה בשבוע האחרון. בשני המחזורים הראשונים השתתפו 49 בעלי הסמכות בתחום מכונאות וחשמל רכב מאזור אצבע הגליל ורמת הגולן.

הקורס כלל שני חלקים, עיוני ומעשי (סה"כ 70 שעות), בהם נחשפו המשתתפים לטכנולוגיות חדישות בתחום הרכב.

במהלך הקורס התקיימו שני סיורים מקצועיים והשתלמות מעשית  בחברת BOSCH (לדיקו, ראשון לציון), שתרמו להרחבת הידע, הטמעת החומר התיאורטי וטיפוח הקשרים של המשתתפים עם גורמי חוץ בענף הרכב.

נושאים ההשתלמות: שימוש במאגרי מידע ולומדות לימוד עצמי eLearning  , מערכות הזרקה בנזין ודיזל, מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות,  מערכות הינע שונות, מערכות אנרגיה חלופיות.

המשתתפים נעזרו בתוכנה אינטרנטית מתקדמת, שפותחה במיוחד לטובת השתלמות זו וצוידו באוגדן לימודי המאושר על ידי משרד התחבורה .

בחודש האחרון פתחה המכללה שני מחזורים נוספים של הקורס, האחד בתל חי, והאחר במכללת כינרת במטרה לתת מענה לבעלי ההסמכות מאזור טבריה וסביבתה.

שמטוב יצחקי, סמנכ"ל המכללה הטכנולוגית תל חי, מסר כי "תחום הרכב הוא אחד התחומים בו השינויים הטכנולוגיים הינם תדירים. המכללה רואה חשיבות  בעדכון הידע הטכנולוגי של בעלי המקצועות מתחום זה ועושה מאמץ לתת מענה לכל בעלי ההסמכות באזור הצפון בפתיחת השתלמויות זו. השתלמות מעין זו המרחיבה ומעמיקה את הידע של המשתתפים ועוזרות להם לממש ידע זה בעבודתם היומיומית".

.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad