היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שפרינצק, המהפך

 

השכונה נפגעה פעמים רבות מנפילות קטיושות ובעקבות כך נוספו חדרי בטחון לדירות הקיימות, כיום חיים בצוותא עולים חדשים מחבר העמים לצד תושבים ותיקים וזוגות צעירים, השכונה פעילה ותוססת.

במהלך שלוש השנים האחרונות נהנו תושבי השכונה משיפוץ מקיף של מבנים ע"י חברת עמידר ובשיתוף פעולה עם שיקום שכונות ומשרד הבינוי והשיכון.

002_523111205.jpg

שיפוץ המבנים שינה את פני השכונה ובסיור שנערך ע"י רכזי השטח בליווי מנהלת הסניף תקווה קאופמן, ובנוסף לשיפוץ גם הגינון חודש.

לפני תחילת השיפוצים נערכו אסיפות דיירים ונבחרו וועדי בתים מכל המבנים, במטרה להיות שותפים מלאים במהלך השיפוץ ובשמירה על השיפוץ לכשיסתיים.

במהלך השיפוצים סייעו דיירי השכונה לפועלים בחשמל ומים קרים בימי השרב.

בעבר עסקה חברת עמידר באכלוס עולים שהגיעו ארצה בדיור הציבורי, כיום חברת עמידר אינה רק חברה מאכלסת היא נותנת שירותים נוספים כמו סיוע בשכ"ד, הוצאת תעודות זכאות וביצוע עבודות אחזקה בדירות.

מנהלת הסניף תקווה קופמן מובילה את הסניף עם הלב והנשמה יחד עם צוות העובדים מעמידים שירות מקצועי ואמין לדיירים ושם את הדייר במרכז העשייה.

בעמידר קיים מוקד שירותי אחזקה וסיוע בשכ"ד, דבר שלא היה בעבר, הנותן מענה טלפוני בכל הנושאים כמעט בכל ימות השנה (6266*).

"בעקבות המחאה החברתית חברת עמידר נערכה לכל משימה שתוטל עליה על ידי מהממשלה בנושאי הדיור הציבורי", אומרת תקווה, ויחד עם מאיה סיטבון רכזת השטח ומוריס נחום ממחלקת ההנדסה, הם ממשיכים הלאה למטרה הבאה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad