היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שר הביטחון במפגש עם תלמידי כיתות י"ב: "פגשתי במסלול חיי את מיטב בני העיר"

התחנה הראשונה של השר הייתה באשכולות הפיס בקריית שמונה שם פגש את תלמידי כיתות י"ב מבתי הספר התיכוניים בעיר, תלמידים שיתגייסו בקרוב לצה"ל.

השר יעלון פתח בסיפורו האישי כתלמיד עוד טרם גיוסו לצה"ל רגע אחרי מלחמת ששת הימים והאמונה שלו שזו תהיה המלחמה האחרונה במדינה. לאחר מכן סיפר על גיוסו לצה"ל, על קורס המ"כים שעבר ועל שירותו בנח"ל צנחנים והרצון לתרום למדינה עד היותו רמטכ"ל ושר ביטחון.

בשיחתו מול התלמידים שהקשיבו ברב קשב הוא עודד שיביאו את עצמם, יכולותיהם וכישוריהם, לשירות משמעותי. השר ציין לשבח את אחוזי הגיוס הגבוהים בקריית שמונה.

התלמידים שאלו שאלות, כאשר שאלה בולטת שחזרה על עצמה הייתה נושא המנהרות. האם יש מנהרות בצפון? "מבדיקות רבות שמבצע צה"ל לא ידוע על מנהרות בצפון. בשל הטופוגרפיה השונה מהדרום הסבירות למנהרות הינה קלושה" אמר השר יעלון.

לאחר ההרצאה לתלמידי כיתות י"ב ביקרו השר וראש העיר הרב ניסים מלכה במאפייה המרחבית והתנסה בהכנת חלות קלועות.  

לאחר הסיור במאפייה התקיימה ישיבת עבודה באולם המליאה בבניין העירייה בקריית שמונה בהשתתפות ראש העיר, סגני ראש העיר, חברי מועצה והצוות הבכיר של העירייה.

ראש העיר הרב ניסים מלכה הציג לשר הביטחון את התוכנית האסטרטגית של העיר והועלו צרכי ביטחון חיוניים.

 

בנוסף ביקש ראש העיר משר הביטחון לסייע בהקמת שכונה לאנשי קבע בקריית שמונה. "שכונה כזאת שתאוכלס באוכלוסיית אנשי קבע ומשפחותיהם תשדרג את קריית שמונה ותעניק איכות חיים למשתכנים בה", אמר ראש העיר. השר הבטיח לבדוק את הנושא ולהפעיל את השפעתו כדי לסייע לעיר  להמשיך לגדול, לצמוח ולשגשג.

אולי יעניין אותך

Bottom ad