היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שר הביטחון יעלון בראש פינה

בפגישת העבודה שנערכה עם השר בחמ"ל המועצה, ביקש אביהוד מהשר לקדם ולזרז את טיפול המשרד בנושאים הנמצאים בטיפול המשרד כבר חודשים רבים:

המבנה הדו קומתי בצמוד למשטרה: בהמשך לבקשת המועצה לקבל את המבנה, הנושא נמצא בהליכים סופיים לפני אישור. המבנה ישמש ל: בית נוער, תחנת מידע תיירותית, כיתות לימוד מורשת והיסטוריה ועוד.

מגרש חנייה ודרך גישה לכביש 90: המועצה ביקשה להעביר חלק ממתחם מחנה הבינוי לטובת מגרש חניה ציבורי זמני עבור מתחם בית המכס ויפתור את מצוקת החניה במקום. המועצה ביקשה גם לקבל אישור לתוואי שיחבר בין כביש 90 הישן (דרך הגליל) וכביש 90 החדש בצומת כפר הנשיא, לשחרר עומסי תנועה באזור ויצירת דרך בטחון במקרה חרום.

ראש פנה  אזור עדיפות לאומית א': בהמשך להחלטת הממשלה להכליל את ראש פנה ברשימה היישובים הזכאים להיכלל באזור עדיפות לאומית א', ביקש ראש המועצה רסקי מהשר יעלון שיפעל במשרדי הממשלה השונים חינוך, תחבורה, שיכון, תיירות ועוד על מנת להכליל את ראש פנה באזור עדיפות לאומית. שר הביטחון הבטיח שיפעל מול שרי הממשלה השונים על מנת שיכלילו את ראש פנה במפת אזורי העדיפות הלאומית.

בתום הביקור, השר משה (בוגי) יעלון, הודה לאביהוד על האירוח, וציין שראש פינה מהווה סמל של ההתיישבות החדשה של עם ישראל בארצו.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad