היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שר הוותיקים אורי אורבך בבית המייסדים

במהלך הביקור סייר השר במוזיאון קריית שמונה ופארק הזהב ושמע מד"ר אמיר גולדשטיין על המאמצים לחידוש והקמת מרכז מורשת לאומי בעיר לעולי העלייה הגדולה לישראל ומייסדי עיירות הפיתוח.

לאחר הסיור בפארק הגיע השר לבית המייסדים לפגישה עם צוות העובדים והאזרחים הוותיקים של קריית שמונה ולפגישת עבודה משותפת לקידום העשייה המשותפת בעיר.

ראש העיר הרב ניסים מלכה ציין בפני השר כי אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בקריית שמונה נמצאת בעלייה מתמדת וכי הרשות עושה מאמצים רבים להיערך למתן שירותים מגוונים, פעילויות והזדמנויות כמו גם תשתיות מתאימות.  "אני קורא למשרד לאזרחים וותיקים לעשות ככל שביכולתו לסייע לרשות בחיזוק והרחבת העשייה הקיימת, עשייה אשר במעט תמיכה ועידוד יכולה להגביר את שפע הפעילויות והשירותים בתחומים השונים בכל רחבי העיר למען תושבינו הוותיקים", ציין ראש העיר בתום הישיבה.

השר אורבך, זכה לשי מחמם מתושבי בית המייסדים, הודה למשתתפים על הסיור המרתק והביע נכונות להרחיב את פעילות המשרד בעיר. "עלו בי זיכרונות רבים מתקופתי כתלמיד בישיבה, יש לכם עיר מיוחדת וקהילה מקסימה ותמיד אשמור מקום חם לקריית שמונה", ציין השר בתום הישיבה, והבטיח לחזור לביקור נוסף בעיר מיד בתום הבחירות.

לשר אורבך קשר מיוחד עם העיר קריית שמונה. בצעירותו למד השר בישיבת ההסדר בעיר והתגורר בקריית שמונה.

ראש העיר הפתיע את השי כאשר העניק לו את אחד מטוריו השבועיים במקומון מלפני כ-30 שנה עם מסגור והקדשה מיוחדת. "כאשר אני קורא את הטור שכתבתי לפני עשרות שנים אני יכול לומר שהכתוב תקף גם למה שקורה היום במדינה", אמר השר לראש העיר.


 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad