היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שר המדע והטכנולוגיה, פרופ' דניאל הרשקוביץ נפרד ממיגל

 

בביקור סייר השר הרשקוביץ במעבדות מכון המחקר וזכה לסקירה מקיפה מן המדענים על מחקריהם פורצי הדרך. מנכ"ל מיגל צביקה רובינשטיין סקר את התפתחות מכון המחקר בארבע השנים בהן כיהן פרופ' הרשקוביץ כשר המדע והטכנולוגיה והודה לו ולמנכ"ל משרדו על הסיוע הרב והתמיכה במיגל בשנים אלו. "שר המדע והטכנולוגיה ומנכ"ל משרדו באו אלינו כשליחי ציבור אמיתיים וטיפלו בכל עניין בצורה עניינית ויעילה וללא פוליטיקה. הם עזרו לנו בכל מקום לו היינו זקוקים לסיוע, הגיעו לביקורים רבים והתרשמו מהעבודה וההישגים. אנו מלאים כבוד והערכה על פועלו של השר ומנכ"ל משרדו, כך ראוי שינהגו שליחי ציבור אמיתיים ועל כך רצינו להודות להם" אמר רובינשטיין.

השר הרשקוביץ בירך את הנוכחים על העשייה והודה להם על הברכות החמות, הוא ציין כי מכון המחקר מיגל הינו היהלום שבכתר וכי הוא שואב סיפוק אדיר מהעבודה שנעשית במכון. "העבודה שנעשית במיגל זה דבר פנטסטי. זוהי דוגמא ומופת ליכולת להקים בפריפריה מכון מחקר ברמה הגבוהה ביותר בעולם וזה תענוג גדול בשבילי לבקר כאן ולהיחשף למגוון המחקרים פורצי הדרך. החבר'ה הצעירים במיגל הם העתיד של הגליל ושל המדינה. המוחות הצעירים, החוקרים והמדענים הם העתיד. אני שמח על שיתוף הפעולה המוצלח שהיה בינינו ועל החברות שנוצרה עם האנשים הטובים שכאן" אמר השר הרשקוביץ.

עוד הוסיף השר הרשקוביץ כי קיבל מספר פניות והצעות לתפקידים אותם ימלא לאחר סיום כהונתו, כאשר נשיא אוניברסיטת בר-אילן הינה אחת מהן. "בר-אילן זאת בהחלט אופציה מרתקת, אך בשלב זה איני יודע עדיין במה אעסוק. נמתין ונראה כיצד יתפתחו הדברים".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad