היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שר התיירות: נהפוך את קריית שמונה לעיר תיירות

ראש העיר סייר עם השר בחורשת קק"ל שם מושקעים כשמונה מיליון שקלים בהפיכת המקום לאתר קמפינג הכולל בתוכו נחל מלאכותי. האורח ומארחיו ביקרו בפארק הזהב: "לא ידעתי שיש מקום מיוחד כזה בקריית שמונה. זו ממש פנינה תיירותית", אמר השר.

ראש העיר ניסים מלכה: "חידוש המוזיאון הינו פרויקט של התחדשות מקומית ומיזם בעל ערך רב הן ברמה המקומית והן ברמה הלאומית. אנחנו מעוניינים להפוך את המוזיאון שלנו למרכז תרבות אשר ימחיש למבקריו את תפקידם המרכזי של עולי שנות החמישים ושל עיירות הפיתוח כמופת לסיפורה המופלא של העלייה הגדולה אשר בנתה בפועל את הגליל תוך התמודדות עם אתגרים אישיים קשים מנשוא".

בנוסף ביקש ראש העיר את סיוע משרד התיירות בבניית טיילת בשכונת הוורדים. מדובר בחיבור שני עברי גבעת שחומית ממזרח וממערב, מרחוב מנחם בגין בשכונת הוורדים במעלה גבעת שחומית לאורכה ובמורד המערבי אל קריית החינוך ופארק הזהב כך שתתחבר לשביל רחוב הירדן. מדובר בטיילת לאורך 1.7 ק"מ הצופה לעמק החולה ולחרמון. מדובר בתקציב של כארבעה וחצי מיליון שקלים.

בקשה נוספת שזכתה להתעניינות הייתה הקמת פארק טבעי עירוני בתחום העיר. מדובר בפארק המטוס מדרום לכביש 909 ועד שדה התעופה.

השר לנדאו שביקר גם בבית החאן התעניין ממושכות בהיסטוריה של העיר ובהיסטוריה של בית החאן. אנשי הרשות ביקשו את עזרת השר בשדרוג המקום והפעלתו כאתר תיירותי, כמרכז צעירים לאומנויות, מוסיקה וערבי הווי.

"אני מופתע לטובה מהדברים הטובים שראיתי בקריית שמונה ואין לי ספק כי יש פוטנציאל עצום למנף את העיר כעיר תיירות. אני אעשה כל מה שצריך כדי לעזור לכם בתוכניות החשובות שהצגתם בפניי", אמר השר לנדאו.

ראש העיר: "אין לי ספק כי כעת משרד התיירות יתייחס אלינו בצורה אחרת לחלוטין לאחר שהשר אמר דברים ברורים. אני מודה לשר על הביקור ומשוכנע כי השר יסייע לנו לממש את התוכניות הגדולות שלנו להפיכת קריית שמונה כעיר תיירות".

לראש העיר התלוו במהלך הסיור המשנה לראש העיר אלי זפרני, סגן ראש העיר ד"ר בוריס סידלקובסקי וחבר המועצה יורם מלול שהיו פעילים מאוד בישיבת העבודה ובסיור והציגו את עמדתם בנושאים השונים שעלו על השולחן.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad