היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

תומר סוויסה: "ברור לי שלא אצליח להירדם מההתרגשות"

 

– תוכל לתאר לי קצת מה עבר עליך בכל החצי שנה האחרונה מרגע הפציעה ועד להיותך כשיר למשחק היום?

"כמו שאת יודעת, קיבלתי קשה מאד את הפציעה שלי, במיוחד שהיא באה אחרי שעלינו ליגה, אתה מרגיש סיפוק ואושר אדיר ופתאום משום מקום באה נפילה אישית, לקח לי הרבה זמן להתאושש, בכיתי המון כל לילה. לקח לי זמן להחדיר לעצמי את המחשבה שזה המצב ועם זה צריך להתמודד. הבנתי שאין לי ברירה אלא לעבור את הניתוח שגם לאחריו עדיין הייתי מתוסכל וכואב, אבל החלטתי שאת כל הכאב והתסכול אני מנתב למקומות טובים ואת כולי בשיקום וההחלמה".

– מהצד המקצועי, איך עבר השיקום?

"לאחר הניתוח התחלתי פיזיותרפיה עם דרור שטיינברג פעמיים בשבוע, ומיד אח"כ עבדתי עם ירון ברק על כח השריר בברך כדי לחזק אותו. כשהוחלט שהברך התחזקה הייתי עושה אימונים פרטיים עם מאמן הכושר ערן שאדו שזה המקום להודות לו על כל השעות והזמן שהוא הקדיש לי באופן אישי".

– הזכרת את העניין התודות, מי נתן לך את הכח בימים שאחרי?

"ההורים שלי תמכו בי בלי הפסקה, יוסי אדרי ועדי פרג' היו צמודים אליי, הם לא ישנו בלילות בגללי ליוו אותי לבדיקות, לבתי חולים לטיפולים צעדו איתי יד ביד, גם איזי שרצקי בא לבקר אותי. וכמובן שרן בן שמעון היה אחראי על הצד המנטאלי, חיזק אותי בהרבה שיחות והחדיר בי המון מוטיבציה יחד עם כל הצוות המקצועי, פיני עופר ודימה. באמת שהליווי מהמועדון היה ברמה שלא ציפיתי, הדאגה שלהם חיממה לי את הלב".

– ועכשיו אפשר לומר שאתה כבר עם הפנים קדימה?

"בהחלט כן, זה מאחוריי. אני שמח שהקבוצה במקום הראשון ואני חוזר לקבוצה בריאה ושמחה, אין יותר טוב מזה".

– כמו שאמרת הקבוצה מצליחה, אתה לא חושש מכך שעכשיו עם החזרה לא תקבל את הקרדיט בהרכב?

"מבחינתי אני חוזר כמו שחקן חדש, ובאמת שאני לא מודאג רן מודע ליכולת שלי ואני לא מפחד מתחרות, הכל תלוי בי עם השקעה ורצון אני מקווה לחזור לכושר משחק מלא מהר מאד ולתרום את חלקי לקבוצה".

– מה המיקום שאתה חושב שתהיו בו בסוף העונה, מאמין שאפשר לשמור על המקום הראשון עד הסוף?

"המילה 'אליפות' היא לא במקום עכשיו עוד מוקדם לזה, אני כמובן לא פוסל את זה אפשר לשאוף לזה תמיד ורצוי אפילו אבל כרגע אני חושב שצריך להתרכז בכל משחק בפני עצמו ולהציב מטרות משבת לשבת. יש לנו יופי של קבוצה ומאמן מצוין שכל יום אנחנו לומדים ממנו כל כך הרבה, הלוואי ורק נמשיך ביכולת של עכשיו ועם קצת מזל הכל אפשרי".

– לקראת יום שני, אתה חוזר לסגל אחרי חצי שנה של היעדרות, מתרגש?

תומר סויסה: "אין לך מושג עד כמה, כל כך חיכתי לרגע הזה, מההתרגשות ברור לי שלא אצליח לישון לילה לפני המשחק".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad