היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

תחרות הבית המטופח בקרית שמונה

סניף האגודה לתרבות הדיור עיריית קריית שמונה, חב' עמידר, שיקום שכונות, ושכונת מוטב יחדיו הכריזו השבוע על פתיחת תחרות "הבית המטופח" לשנת 2012 בקריית שמונה במטרה ליזום ולעודד את טיפוח הבתים המשותפים בעיר. הבניין שיזכה במקום הראשון יקבל פרס ע"ס 3,000 שקלים, המקום השני יקבל 2,000 שקלים, המקום השלישי 1,500 שקלים חדשים והמקום הרביעי יזכה ב-1,000, בנוסף, כל בניין שישתתף בתחרות יקבל שי. ועדי הבתים מוזמנים להגיש מועמדות לתחרות, שתתקיים בין כלל הבתים המשותפים בעיר החברים באגודה לתרבות הדיור, או שיצטרפו כחברים באגודה, עד לסיום שלב ההרשמה לתחרות שנקבע ליום 1.12.2012. 

מנהל מחוז הצפון באגודה לתרבות הדיור, שלומי אור: "הבתים המשותפים בתחרות ייבחנו בתחרות על פי מספר קריטריונים, ביניהם: חזות הבניין, קיום וועד בית, תפקוד ועד הבית, סדר וניקיון בחדר המדרגות, אירועים חברתיים בבניין, אחזקת המקלט, טיפוח הגינה, מתקני אשפה ועוד".

ראובן צדוק, מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור: "האגודה לתרבות הדיור מעודדת את ועדי הבתים והדיירים לטפח את הבית המשותף ואת סביבת המגורים. יזמנו תחרות חשובה זו, במטרה לעודד את כלל ועדי הבתים בעיר להתאגד ולשמור ביחד על הבית ועל הרכוש המשותף. קיום התחרות התאפשר הודות לשיתוף הפעולה הפורה מצד עירית קריית שמונה וראש העירייה הרב ניסים מלכה. אני מודה לו על כך. בנוסף, אני רוצה להודות לבועז בן ציון, על התגייסות הסניף המקומי לקידום התחרות, לרונית קורן, מנהלת שיקום השכונות בעיר על תרומתה הגדולה לשיפור איכות החיים בעיר, לכרמלה פרידמן, מעמידר, על שיתוף הפעולה הפורה שנרקם בין החברה לאגודה, ולמנהל שכונת מוטב יחדיו אלעד קוג'יקרו, על עבודת החשובה שהוא עושה".

על המעוניינים להשתתף בתחרות לשלוח בקשה בציון: שם ועד הבית, מס' חבר באגודה, כתובת, עיר, טלפון ומייל, בצרוף תמונות, לסניף האגודה לתרבות הדיור לכתובת קרן היסוד (בית המתנדב).

הגשת מועמדות לתחרות עד ה- 1.12.2012

אולי יעניין אותך

Bottom ad