היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

תחרות הבניין המטופח יוצאת לדרך

 

עיריית קריית שמונה רשת המתנ"סים בשיתוף האגודה לתרבות הדיור, המדור הקהילתי באגף הרווחה, חברת עמידר, מוטב יחדיו ופרויקט שיקום שכונות מובילים את תחרות הבניין המטופח. מדובר בכלל הגורמים הפועלים בשכונות הן בהיבט הפיזי והקהילתי.

בישיבה שהתקיימה השבוע בו הוקם שולחן עגול עם כלל השותפים: אלעד קוז'יקרו מנכ"ל רשת המתנ"סים, תקווה קאופמן מנהלת עמידר, מימי צדוק מנהלת המדור הקהילתי באגף הרווחה, שלומית אהרון מנהלת רובע ד' במוטב יחדיו, ריקי מזרחי מנהלת שיקום שכונות, עדי יניב מנהל רובע ג' במוטב יחדיו ובועז בן ציון מנהל האגודה לתרבות הדיור ומתנ"ס ארתור פוקס. הצוות המוביל החל בהשלמת ההכנות להפקת תחרות הבניין המטופח שתתקיים בעיר בשבועות הקרובים, לצורך כך נבחר צוות שיפוט שיכלול את נציגי כל השותפים. הצוות יקיים סיור בכל הבניינים שירשמו לתחרות.

הצוות יבחן את המתמודדים בתחרות על פי הקריטריונים הבאים: קיום וועד, תפקוד הוועד, חזות הבניין, טיפוח הגינה, סדר וניקיון בחדר המדרגות, אחזקת המקלט, אירועים חברתיים ועוד..

לתחרות מוזמנים להירשם נציגי בניינים משותפים ובכך להבטיח את מקומם בתחרות בו ייהנו הזוכים במקומות הראשונים בפרסים. המקום הראשון שיבחר לבניין המטופח של העיר לשנת 2017 יזכה במתנה בשווי 4,000 שקלים המקום השני יזכה בשווי סכום של 1500 שקלים המקום השלישי יזכה בסכום של 1000 שקלים. התחרות תתקיים בשני מסלולים, בניינים חדשים ובניינים ותקים, כך שיהיו 2 מקומות ראשונים, 2 מקומות שניים ו 2 מקומות 3 בגלל העובדה שהתחרות מתקיימת בשני מסלולים (ותיקים וחדשים).

השותפים מסרו כי: "מטרת התחרות היא לעודד את תושבי הבתים המשותפים והוועדים הפועלים בהם להיות מעורבים ולקחת חלק בקידום איכות החיים בבניין. השתתפות בתחרות תעודד את הדיירים לפעול למען הבניין, לנקות, לצבוע ולטפח את הגינה. בסופו של תהליך מטרתנו היא להעלות את איכות החיים בבתים המשותפים ולגרום לתושבים להיות מעורבים יותר".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad