היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

תלמידי המכינות חוילו למג"ב

 


חניכי המכינה הקדם צבאית גליל עליון ממעיין ברוך וכפר הנשיא השתתפו לאחרונה במבצע למיגור פשעי חקלאות בעמק החולה, בשיתוף עם אנשי מג"ב באזור. החניכים עברו תהליך חיול מקוצר, הכשרה מקצועית ובימים אלו התחילו להיות שותפים בפעילות המבצעית של המתמידים באזור.

חניך במכינה סיפר על הערב, גבריאל גודמן: "אספו אותנו מכפר הנשיא ומעיין ברוך והתכנסנו כל המכיניסטים המתנדבים והמג"בניקים במועצה. קיבלנו מדים וכלי נשק ועברנו תדרוך עם הקצין של המבצע באותו ערב. התחלקנו לצוותים של 2-3 חניכי מכינה בכלי רכב עם שוטר קבע במג"ב וחולקנו למשימות. חלק מאיתנו השתתפו בסיור, חלק עמדו במחסומים וחלק היו שותפים במארבים. בסביבות השעה שמונה בערב יצאנו למבצע והתמקמנו בעמדות. לצערנו או לשמחתנו לא היו אירועים חריגים. השוטרים היו ממש נחמדים ורציניים והייתה אווירת עבודה ממש טובה. חזרנו בסביבות אחת עשרה וחצי לבסיס ההפעלה במועצה אזורית הגליל העליון, החזרנו את הנשק והקפיצו אותנו חזרה לקיבוץ".

רס"ב בועז בורשטיין, מפקד בסיס הפעלה גליל עליון, אמר "מפקדת מג"ב צפון בשיתוף איתנו נרתמו להפעלת פרויקט מפקדת נוער במהלכו החניכים עברו הכשרה תפקידי משטרה ושימוש בנשק ויוצאים לפעילות מבצעית יחד עם כוחות היחידה מדי חודש".

בתמונה: רס"ב בורשטיין והקרביות. צילום: ד.מ.א.ג.ע 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad