היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

תמ"א 38 בדרך לקריית שמונה

בתום פגישה בין ראש עיריית קריית שמונה הרב ניסים מלכה לבין יו"ר עמידר עו"ד ד"ר איציק לקס ומנכ"ל עמידר יעקב ברוש סוכם כי חברת עמידר תשקיע כספים רבים בחיזוק מבנים בקריית שמונה ובקרוב ייצא מכרז לחיזוק מבנים ברח' יהודה הלוי 2 ו-4.

בפגישה הוצגו בפני יו"ר עמידר מנועי הצמיחה של העיר והתכנון האסטרטגי להתפתחותה. ראשי עמידר נענו בחיוב לבקשת ראש העיר ואישרו כי חברת עמידר תבצע תחזוקה שוטפת של הבניינים ברחובות שפרינצק, אשכול והלבנון.

סוכם על בניית תוכנית עבודה תלת שנתית לטיפול ב-52 גינות קהילתיות בשיתוף התושבים. הוחלט עוד לקדם פיילוט ראשון של פרויקט תמ"א 38 בקריית שמונה ברח' שפרינצק שתוביל חברת עמידר.

ראש העיר הודה ליו"ר עמידר על ההירתמות והדגיש את חשיבות ההתחדשות העירונית הנדרשת בקריית שמונה כנדבך מרכזי בהתפתחותה העתידית של העיר. "לחברת עמידר חלק חשוב בשיפור איכות החיים בעיר. אני שמח שהחברה רואה עין בעין עם הרשות את פיתוחה של העיר והתחייבה לעבוד עימנו יד ביד לקדם פרויקטים חשובים לרווחת תושבי קריית שמונה", אמר ראש העיר בסיום ישיבת העבודה.

יו"ר עמידר ציין כי "חברת עמידר, כחברה ממשלתית, אשר המהווה זרוע של משרד השיכון, רואה חשיבות רבה לקידום פרויקטים בקריית שמונה ולקידום תהליכי התחדשות עירונית בעיר".

בפגישה לקחו חלק גם מהנדס העיר חגי קול, מנהלת סניף עמידר בקריית שמונה תקווה קופמן שמוערכת מאוד על ידי שני הצדדים,  ומ"מ מנהל מרכז צעירים וצמיחה דמוגראפית בקריית שמונה עו"ד אופיר יחזקאלי.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad