היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

תשלום חניה – החל מחודש ספטמבר

בישיבה שנערכה השבוע בראשות ראש העיר הרב ניסים מלכה, בה הוצגו בפניו לוחות הזמנים להפעלתה המליאה של רשות החניה העירונית ומנגנון הפיקוח, ביקש ראש העיר כי ייעשה כל הנדרש להשלמת תהליך הנפקת תוויות החניה לתושבי העיר, בטרם יוחל באכיפתו של חוק העזר המחייב את תשלום אגרת החניה המופחתת.

עד אז, ימשיכו פקחי העירייה לטפל ולאכוף עבירות של "איסורי חניה" בלבד, כגון: חניית רכב באדום-לבן, חניה בתחום תחנת אוטובוסים, חניה אסורה על מדרכה, חניה על מעבר חצייה המיועד להולכי-רגל, חניה במקומות השמורים לנכים וכדומה.

בכוונת ראש העיר למנות בימים הקרובים ועדה מיוחדת בראשות מנכ"ל העירייה, אשר תעסוק במציאת פתרונות חניה נוספים ברחבי העיר ובין היתר גם תרכז ותדון בסוגיות שונות הקשורות לתחום החניה ומתייחסות לאוכלוסיות כגון: סוחרים ובעלי עסקים, תושבי חוץ העובדים בתחומי העיר ועוד.

ראש העיר הדגיש כי מטרת הפעלתם של מנגנוני הפיקוח העירוני והחניה המוסדרת במתכונת החדשה והממוחשבת, היא שדרוג ברמת השירות שניתן לתושבים ושיפור בגישת הניהול שהייתה נהוגה עד כה בתחומים אלו.

אין ספק כי השינוי שיושג, יתבטא בהפעלה יעילה ותכליתית יותר של המנגנונים, ויעמיד את העיר קריית שמונה בחזית הטכנולוגיה המודרנית, גם לפני רשויות מקומיות אחרות. לפיכך, ועל מנת למצות באופן מיטבי את מלוא הפוטנציאל הגלום בצורת ההתארגנות החדשה ובמערכות הללו, הורה ראש העיר להאיץ את קצב ההיערכות ולהשלימו בהקדם.

בהוראת ראש העיר האכיפה בחניה בכחול לבן בתשלום נידחת בחודש ותתבצע החל מחודש ספטמבר 2014.

מיום ראשון הקרוב תבוצע אכיפה של איסורי החניה בכל העיר, קרי חניה באדום לבן, על מדרכות, סמוך לצמתים, על מעברי חציה, חניה כפולה, חניה נגד כיוון התנועה וכל חניה המסכנת את שלום הציבור.

מרשות החניה נמסר כי בקשה למתן תו חניה במחיר מוזל לתושבי קריית שמונה ניתן לקבל בכפוף למילוי בקשה מסודרת בצרוף כל המסמכים המבוקשים.

את הטופס ניתן להוריד באתר העירייה WWW.K-8.CO.IL או להגיע למשרדי רשות החניה בבניין העירייה הישן, סמוך לאגף החינוך, ולקבל את הטופס ישירות.

כמו כן יינתן תו חניה ללא תשלום לדיירי הרחובות המתגוררים באזורי החניה בתשלום. (בכפוף למילוי הטופס הרלוונטי).

 

חשוב להדגיש כי זכאים לקבל תו חניה רק בעלי רכב אשר הרכב רשום על שמם.

אולי יעניין אותך

Bottom ad