היום ה-22 בספטמבר , 2017

Select your Top Menu from wp menus

אתר עסקי חדש לבנק הפועלים: אתר בהתאמה אישית ללקוחות העסקיים

 

בנק הפועלים משיק פלטפורמה דיגיטלית ייחודית עבור לקוחותיו העסקיים: אתר עסקי חדש, המעמיד לרשות בעלי עסקים מגוון כלים מתקדמים המאפשרים להם לבצע את משימותיהם הפיננסיות באופן הנוח ביותר.

האתר העסקי החדש הינו תוצר של שיתוף פעולה פורה בין החטיבה הקמעונאית, חטיבת הטכנולוגיה וחטיבת  החדשנות. שילוב הכוחות בין סט התשתיות והכלים המתקדמים שפותחו על ידי חטיבת הטכנולוגיה לחוויית לקוח מותאמת אישית בהובלת חטיבת החדשנות, יצרו פלטפורמה המעניקה ערך לכל לקוח עסקי באשר הוא.

הדגש המרכזי באתר החדש הוא על התאמה אישית לצרכיו של כל בעל עסק, כך שיוכל להתאים לעצמו את השירותים הדיגיטליים המתאימים ביותר לעסק שלו –  למשל תנועות עו"ש, שערי מט"ח, עסקאות לחתימה, מבט על ההשקעות – ובכל פעם שייכנס לאתר הם יוצגו בפניו מבלי שייאלץ לחפש אותם.

כך, למשל, לקוח שעוסק ביבוא יכול להגדיר כי דף הבית יציג את היתרות שלו בכל מטבע, כך שיוכל להבין באופן מיידי את מצב העסק; מנכ"ל יכול להגדיר כי דף הבית יציג לו את מספר העסקאות המחכות לחתימתו, ולקוח הנוהג להפקיד צ'קים במשמרת יכול לצפות בדף הבית בתחזית הצ'קים העתידים להיפרע, כדי להבין טוב יותר את תחזית ההכנסות.

בהמשך יושקו כלים מתקדמים המאפשרים ניתוח מידע פיננסי וניהול תזרים מזומנים בהתאמה לאופי הארגון, לגודלו ולצרכיו השוטפים.

"בנק הפועלים ממשיך להוביל את העשייה  לקידומם והצמחתם של הלקוחות העסקיים" אומר רונן שטיין, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה הקמעונאית. "האתר החדש הוא נדבך נוסף בפיתוח הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר לעסקים ובו הושם דגש על ממשק חדשני ופורץ דרך. במחקרים שערכנו זיהינו הטרוגניות רבה בצרכים של בתי עסק ובעלי תפקידים שונים והאתר החדש נבנה מתוך הבנת שונות זאת. השקת האתר החדש מצטרף לשורת פיתוחים מתקדמים, אותם משיק הבנק במהלך 2017 ".

האתר החדש הוא הרבה יותר מערוץ דיגיטלי לקבלת שירותי בנקאות. מדובר בפלטפורמה עסקית המשתלבת בתהליכים הארגוניים של בעל העסק, תורמת להצלחתו העסקית ומייצרת עבורו ערך חדש. האתר נבנה מתוך התפיסה שלעסקים שונים יש צרכים שונים, והפלטפורמה הבנקאית הדיגיטלית צריכה להעניק להם את המענה המדויק עבורם.

 

 

בין השינויים באתר העסקי החדש:

יישומוני מידע: מאפשרים מבט מהיר על על מה שחשוב ללקוח מיד עם הכניסה לחשבון, למשל תנועות עו"ש, שערי מט"ח, עסקאות לחתימה, מבט על ההשקעות וכיו"ב. כל לקוח יכול להגדיר בקלות את היישומונים שיופיע בדף הבית שלו.

גישה מהירה לפעולות נפוצות של הלקוח: למשל העברת משכורות, ייצוא נתונים, ריכוז יתרות, העברות, תשלומי ממשלה, המרות מט"ח.

שורה מסכמת המראה את סך היתרות בחשבונות: כולל עו"ש, מט"ח, פיקדונות, חיובים בכרטיסי אשראי, סך האשראי.

 

אולי יעניין אותך