היום ה-01 בדצמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מס הכנסה בקריית שמונה

 

 

מי שמגיע לעירייה בימי ראשון בשבוע כדי לבצע תאום מס הכנסה, מכיר את התמונה. צפיפות גדולה, רשימה ידנית התלויה על הדלת ומאבטח העושה סדר.

והחשוב מכל, פקידי מס הכנסה, שניים בדרך כלל, המתאמצים מעבר לכוחותיהם לתת שירות מיטבי ולהקל על התהליך הלא נעים שתושבי קריית שמונה והאזור עוברים שנה אחר שנה בדבקות.

כאן ב"חדשות הגליל" כתבנו לא אחת על התופעה וההמלצה הייתה או להוסיף פקידים נוספים בתקופת הלחץ או להוסיף יום קבלת קהל נוסף.

בפעמים הקודמות קיבלנו הסברים שלא הניחו את דעתנו, כי הם לא פתרו את הבעיה.

גם השנה הדוחק והעצבים מלווים את התהליך הפשוט כל-כך של הוצאת אישור ממס הכנסה.

השבוע פנינו אל העירייה, למרות שהשרות אינו באחריותה והיא מספקת רק את המשרדים, והבענו את התסכול של התושבים.

ראש העיר הרב ניסים מלכה שמודע לעניין ובעבר אף פנה למס הכנסה לשנות את המצב, טען שגם השנה הוא עושה מאמץ מול מנהל רשות המיסים, משה אשר ,לפתור את הבעיה ואף שלח מכתב בנושא.

"אני פונה אליך בעקבות תלונות רבות שמתקבלות בלשכתי בנושא קבלת קהל אצל פקיד השומה שמגיע אחת לשבוע  לקריית שמונה. אציין שקבלת הקהל מתבצעת בימי ראשון בין השעות:  10:00 עד 12:30 ובין 13:30 עד 16:00.

כיום מאיישים את העמדה 2 פקידים המשתדלים לתת את מירב השירות ועושים את עבודתם במסירות ובמקצועיות רבה.

בקשתי, ישנם מועדים בשנה בהם יש עומס רב לכן אבקש לתגבר בימים אלו את כ"א בעובד נוסף או לחלופין להוסיף יום קבלת קהל נוסף.

בנוסף, להתקין במקום אל-תור על מנת שיהיה סדר בהמתנת התושבים. נכון ליום מי שמגיע מקבל מס' על פתק ידני" כתב ראש העיר במכתבו.

עתה מחכים לתושבת מנהל רשות המיסים משה אשר, וראש העיר מקווה שהשנה יוקל על התושבים תהליך שאמור להיות נח וקל מטבעו.

אנחנו נעקוב אחר ההתפתחויות ונהיה שמחים להיות אנשי בשורה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad