היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אורית קמרי שגרירת השירה

שפע הכישרונות והכוכבים שמנפיקה קריית שמונה בתחומים חיים רבים, מפגיש אותנו גם עם בת קריית שמונה ברוכת הכישרונות, אורית קמרי. אורית נושאת במספר תארים זמרת, מחוללת ומשפטנית, ובכולם היא עושה חיל.

עם היבחרו של בן קריית שמונה עו"ד אבי חימי לראשות לשכת עורכי הדין, הוא קיים מסיבת ניצחון במוצאי השבת החולפת, ואורית הופיעה בחלק האומנותי.

אורית: "הוזמנתי להופיע ולשיר באירוע כאשר אחד מהשירים שביצעתי היה השיר שלי "ברך אותי" שהקדשתי לראש הלשכה אבי חימי. קהל גדול מאוד נכח באירוע וכלל עורכי דין מוכרים מהשורה הראשונה בארץ, שכלל גם חברים משפטנים ועורכי דין מתקופת לימודי המשפטים שלי שמכירים אותי כמשפטנית".

אורית קמרי עושה חיל גם בחו"ל ומופיעה תדיר בכל העולם. אהבתה המיוחדת שמורה לקריית שמונה וללהקת 'הורה גואל' אחיה הבכור שנפטר ועל שמו נקראת הלהקה.

אורית הופיעה בשני אירועי הגאלה הן של 'הורה גואל' והן של 'סטודיו ליאל', פשוט מפרגנת לכולם.

אחת התחנות האומנותיות שלה הוא פסטיבל המחול בכרמיאל.

"הופעתי במופע הנעילה של פסטיבל כרמיאל בפני קהל של 30,000 איש. ביצעתי מחרוזת לזיכרו של יגאל בשן ז"ל, יחד עם הזמר הראל מויאל זוכה כוכב נולד בעבר. בפסטיבל כרמיאל הופעתי כזמרת גם לפני שנתיים במופע הפתיחה ובעבר כרקדנית במסגרת להקות המחול.

במופע של להקת המחול "הורה גואל" ע"ש גואל, נשאה אורית דברים וברכה בשם המשפחה. היא ציינה את פועלו והקדישה לו שיר כאשר חברי מועדון לעיוור ולחירש ליאור מלווים אותה בשירה וריקוד. הקהל התרגש עד דמעות.

היה מרגש להופיע על אותה במה שהופעתי בה בעבר, וכמובן להשתתף בפסטיבל שמסמל עבורי את גואל אחי ז"ל שלקח בה חלק וזכה בתחרויות המחול והופיע בה והיה שגריר של קריית שמונה. בערב הנעילה הופיעה גם להקת המחול "הורה גואל" הקרויה על שמו של גואל ז"ל. הרגשתי שגואל נמצא איתי בכל רגע במופע".

אורית קמרי, חבריה וחברותיה בני ובנות קריית שמונה הם השגרירים שלנו בארץ ובעולם, בכל התחומים, וכמובן נשמח לארח מעת לעת גם אחרים בהצלחתם.

אולי יעניין אותך

Bottom ad