היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ביקוש לסדנאות הורים במתנ"סים

התוכנית מצטרפת למגוון השירותים הניתנים להורים תוך מתן כלים והכשרה מקצועית כאשר המטרות העיקריות הן הקמת מערך מקיף ומקצועי להדרכת הורים באמצעות שיתוף פעולה עם גורמי המקצוע העובדים עם ילדיהם, טיפוח וחיזוק הקשר במשולש הורה-מורה- ילד.

במהלך השנה הקרובה יפתחו למעלה מ-20 סדנאות מתוך ביקוש גבוה לסדנאות נוספות בקרב ההורים בעיר.

בשבוע האחרון הסתיימו שתי סדנאות ובכל אחת מהן נטלו חלק כ-20 משתתפות, אחת הסדנאות שהסתיימו השבוע הייתה "הורות בעוצמה להורים לבני נוער מתבגרים" בשיתוף מנהלת רובע ג' מוטב יחדיו, בסיום חולקו תעודות להורים הנרגשים.

אחת האימהות אשר נטלה חלק בתוכנית סיכמה את התהליך שעברה בסדנא: "לא חשבתי שסדנה אחת בת שמונה מפגשים תהיה עבורי כה משמעותית ותשנה את חיי המשפחה לחלוטין, במהלך הסדנה רכשתי כלים מדהימים להתמודדות עם ילדיי שללא ספק ימשיכו איתי קדימה כאשר השינוי בבית כבר ניכר. אני רוצה להודות למנחה אריה קלטמן על הלווי הקשוב והאכפתי ולמארגני הסדנא במתנ"ס על תוכנית מבורכת ופורייה".

 

רכזת התוכנית רלי שקד צדוק: תוכנית בשביל המשפחה בהובלת רשת המתנ"סים מתחברת בצורה מופלאה להתפתחות בינוי הקהילה שנבנה בעיר לאחר מיפוי וסקר צרכים מעמיק שקיימנו ואינו את הצורך לקיום התוכנית. אין ספק שההורים בקריית שמונה צמאים לתוכנית כזו. לא מעט פעמים אנו מקצים את המשאבים הנדרשים לילד ושוכחים מהמעטפת, התוכנית נועדה לחזק את הילדים דרך חיזוק ד ההורים על מנת שיקבלו כלים מקצועיים ומשמעותיים לגידול ילדיהם. אני שמחה לראות את הביקוש הגדול לסדנאות שונות ובטוחה שהתוכנית בקריית שמונה רק תלך ותגדל".

אולי יעניין אותך

Bottom ad