היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ביקוש לקיבוצי הגליל

מנהלת אגף צמיחה דמוגרפית במועצה, אורית דיניסמן: "השנה, בניגוד לירידים קודמים פגשנו קהל מאוד מגובש שמתאים להתיישבות בסוג הישובים שלנו. אנשים מכוונים שיודעים איפה זה הגליל העליון ומתעניינים בכל סוגי המגורים, גם קליטה לחברות וגם בניה בהרחבות קהילתיות".

המועצה הציגה אפשרויות מגורים בכעשרה קיבוצים. צוות עובדים גדול שבלט בחולצות הירוקות ברחבי היריד הציג את מגוון שרותי המועצה בתחומי תעסוקה, יזמות חינוך וכל מה שמעניין את מי שבוחר לעבור לגליל העליון. מוסיפה מנהלת מדור קליטה וצעירים במועצה, דנה מורן-רביד: "ביריד פגשנו יותר רופאים ואנשי מקצוע מתחומים שנושקים לרפואה או למחקר ומתעניינים במעבר לגליל בגלל הפקולטה לרפואה. מדובר באנשים שאת חלקם פגשנו בעבר בירידים קודמים שהגיעו הפעם הרבה יותר בשלים, כשהם מאוד יודעים מה הם רוצים, איך ואיפה ולא נבהלים מהמרחק מהמרכז". להקת הנוער "מציצים מהאצבע" יצגה בכבוד את הגליל בשירי גליל והקסימה באנרגיות הרעננות שהביאו איתם.

ראש המועצה, אהרון ולנסי: "אני שמח על הביקוש שיש לנו, וגם בוועדות הקבלה האחרונות שהיו לנו, הבנו שעכשיו אנחנו קוצרים את פירות העבודה האינטנסיבית שלנו בירידים הקודמים, כאשר כמה משפחות של מורים בפקולטה ורופאים חדשים באזור ביקשו לרכוש בתים בהרחבות שלנו". 

אולי יעניין אותך

Bottom ad