היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בכר: "אמרו שאנחנו מאכזבים אבל השחקנים נותנים הכל"

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של השחקנים של ברק בכר. תמיר כחלון פתח את הקונצרט כאשר העלה את ק"ש ליתרון כבר בדקה ה-17 לאחר שקיבל מסירה נהדרת מאחמד עבאד. 12 דקות מאוחר יותר אלי דסה הבקיע שער עצמי אומלל ולוח התוצאות הראה כבר 0:2 לקבוצה הצפונית.

בדקה ה-43 דוד רביבו הכשיל ברחבה את דושאן מטוביץ' ותמיר כחלון כבש בקלילות מהנקודה הלבנה, השלים צמד והעלה את קבוצתו ל-0:3.

במחצית השנייה ק"ש הורידה את הרגל מהגז ואיפשרה לבית"ר להבקיע שער מצמק בדקה ה-64 מרגליו של סינטהיו סלליך. אך השער הזה לא שינה את פני המשחק והשחקנים של ברק בכר מצאו את הרשת בפעם הרביעית עם שער של מינדאוגאס פאנקה בדקה ה-76, שקבע את תוצאת המשחק.

בסיום 1:4 ענק לקריית שמונה, שרשמה את ניצחונה הרביעי העונה וכעת יש במאזנה 15 נקודות והיא מאיישת את המקום השביעי בטבלה.

מאמן קריית שמונה ברק בכר אמר בסיום המשחק: "אני שמח מאוד, אבל זו שמחה מאופקת כי זה רק ניצחון אחד אחרי שלושה משחקים שלא ניצחנו. ידענו שהקהל של בית"ר יכול לשמש גם לרעתם וידענו שככל שיעבור הזמן הקהל ילחיץ את השחקנים והם יצאו קדימה ויישארו לנו שטחים. זה בהחלט שיחק לטובתנו"

"זה רק ניצחון אחד ונצטרך לדעת להמשיך עם התוצאות האלה. זה רק ניצחון אחד ויש לנו משחק מול הפועל ת"א במחזור הבא, שזה אולי המשחק הכי קשה שיש".

 

בכר סיכם את התחושות לאחר הניצחון המצוין: "הדברים מסתדרים לנו, אמרו שאנחנו מאכזבים אבל השחקנים נתנו הכל גם במשחקים הקודמים, פשוט לא כבשנו. היו כמה רגעים שנילחצנו. גם ב-0:3 וגם ב-1:3 אפשר להסתבך ורצינו להכריע את המשחק עם הגול הרביעי, שמח שעשינו את זה. זה לא משנה עם כמה חלוצים אתה משחק, היום כל הקשרים הצטרפו קדימה והגיעו למצבים. כל השחקנים ישחקו".

אולי יעניין אותך

Bottom ad