היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בכר: "יש סטטוס קוו בפלייאוף העליון"

 

למרות שהיא לא נמצאת בתקופה הטובה ביותר שלה העונה – וזה בלשון המעטה – החבורה של ברק בכר נתנה פייט לאלופה לאורך כל 90 הדקות, כשהיא תוקפת עם הרבה שחקנים בצד אחד ומציגה הגנה יציבה יחסית בצד השני. שתי הקבוצות, שקיוו לנצל את ה-1:1 של ב"ש עם מכבי חיפה, חשבו התקפה למן הדקה הראשונה למרות כמות נכבדה של מצבים – לא מצאו את הרשת.

בדקה ה-20 נרשמה החמצת השנה, כאשר רועי קהת הקשר של ק"ש, אקס מכבי ת"א למי ששכח, קיבל כדור רוחב נהדר ונותר לא מכוסה שני מטרים מהשער של חואן פאבלו. קהת בעט למרכז השער וסחט הדיפה מהספרדי, הכדור ניתז למשקוף ויצא החוצה בכך הצפוניים צימקו את הפער מהקבוצה של אלישע לוי בחזרה לשתי נקודות.

מאמן קריית שמונה ברק בכר אמר בסיום המשחק: "סך הכל היה משחק שקול, כמו בכל המאבקים בין שתי הקבוצות העונה, במחצית הראשונה היו מצבים לשתי הקבוצות, בשנייה יותר סגרנו, כשהחילופים שלהם עזרו להם, החילופים שלנו היו יותר הגנתיים. בסך הכל תוצאה טובה"

בכר המשיך: "אני לא מסתכל על אחרים, מסתכל רק עלינו. באנו ורצינו לנצח, ברור שהם קבוצה טובה מאוד, הם מכריעים משחקים במחצית השנייה כמו שראינו במשחקים האחרונים, יש להם כושר גופני מצויין ורוטציות טובות. עמדנו יפה, 90 דקות מול מכבי, מנענו מהם להגיע למצבים, ובסך הכל יש סטטוס קוו בפלייאוף העליון כשכל המשחקים הסתיימו בתיקו. השבוע הבא מצפה לנו משחק קשה בב"ש, כשאם אנחנו מנצחים אותם אנחנו עולים למקום השני"

לגבי החיסורים הרבים בקבוצה בישורת האחרונה עקב פציעות ומוצהבים אמר: "נתמודד עם זה כמו שהתמודדנו בשנים שעברו, לא מחפשים תירוצים. גם לב"ש יש חיסורים במשחק הקרוב נגדנו, יש לנו סגל מספיק טוב, יש צעירים מוכשרים ואם צריך נשתף אותם"

המאמן התבקש להתייחס להחמצה של רועי קהת: "החמצה מאוד כואבת, אם היינו כובשים מוקדם זה היה נותן לנו ביטחון, זה קורה, הוא כל כך רוצה להבקיע, הוא מצטרף יפה ואין לי טענות אליו"



קהת: "אנחנו לא נופלים ממכבי"

לאחר תקופה קשה ולא פשוטה שעברה על קריית שמונה נראה שהקבוצה של ברק בכר מתחילה מעט להתאושש, בשבוע שעבר זה היה ניצחון כל מכבי פ"ת, אומנם דחוק אך החשוב הוא כמובן 3 הנקודות ובמשחק בית האחרון הציגו הכחולים יכולת לא רעה מול מכבי ת"א וסיימו בתיקו מאופס, מה שהעמיד את הפער מבאר שבע ומהמקום השני רק על 2 נקודות.

הקשר המבטיח רועי קהת התייחס לנקודה מול מכבי: "אני חושב שלאורך כל העונה הוכחנו שאנחנו ומכבי די שווים. הם ניצחו משחק אחד בגביע, אנחנו ניצחנו משחק אחד בליגה ושאר המשחקים ביננו הסתיימו בתיקו, ככה שאנחנו לא נופלים מהם".

על היכולת בחודשיים האחרונים, אמר קהת: "הייתה לנו נפילה קריטית. בחודשיים האלו נגררנו לתקופה לא טובה וזה השפיע, אני חושב שחזרנו לעצמנו, אנחנו מראים יכולת טובה בשני המשחקים האחרונים, אני בטוח שנמשיך ככה עד סוף הפלייאוף, רוצים להבטיח את המקום באירופה".

 קהת התבקש להתייחס להחמצה המצמררת שלו במהלך המשחק: "זו אכן החמצה שלא רואים כל יום, הייתי מאוכזב מעצמי שלא הצלחתי להבקיע, אבל אין מה לעשות זה קורה בכדורגל וממשיכים הלאה"

לקהת סעיף יציאה לחו"ל בלבד וגם הוא חושב על האפשרות לצאת ולשחק באירופה: "אני לא יכול לדבר על העונה הבאה,אני אוהב את המועדון ושמח שאני מצליח לתרום, יש לי חוזה בקריית שמונה לעוד שנתיים וזה מועדון גדול לכל דבר, אבל אני מעדיף לצאת לחו"ל אם יתאפשר". 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad